• KMW

Plus igen efter mf/ma

Vilken support man får här av alla andra gummor. Skönt att ha någon att gnälla till och som vet hur man har det. Det finns ju som sagt dom som mår betydligt sämre, men det innebär ju inte automatiskt att jag mår bättre, eller tycker mindre synd om dom heller för den delen, om ni förstår vad jag menar?
    Kram på er, era gamla gummor. Nu är det sovdags så att tanten orkar imorgon också. ;)

• KMW

Känner igen det där med akrobattendenser. Det är livat i magen mest hela tiden, ibland till den grad att det faktiskt gör ont när en fot, ett knä, en rumpa eller vad det kan vara, putar ut.

• KMW

Heja Lisa! Är du nästa på bf-listan eller glömmer jag någon??

• KMW

Härligt med sparkar Acure. Det är så skönt med den bekräftelsen.
    Hur mår du annars?

Jag planerar att jobba heltid tills ca två veckor före bf. Hoppas jag orkar.

• KMW

Usch, fick precis reda på att min vän som gjort kub idag fick 1:2 som siffror. Inte så kul. Dom inväntar vidare tester... :(

• KMW

Går in i v 29 imorgon. Time flies!!
    Har nyss gått igenom Teds kläder som han hade som nyfödd och plockat ut en del unisexplagg som jag tänker tvätta och göra i ordning. Herregud så små dom är. Superpyttiga ju!!

• KMW

Usch, jobbigt att inte må bra Acure. Jag mår bra, men är väldigt sliten i kroppen känns det som.

Wow, v 19 Cat, det går verkligen fort. Angående namn så är det ju så svårt.
    Vi har väl gjort någon slags topplista och på tjejsidan ligger Molly, Alice, Mia och Nora högst.
    På listan med killnamn ligger Charlie, Max och Hugo högst.
    Hur går det för er andra med namn?

• KMW

Cat; googla Astrid Lindgren namn så får du massor av träffar. Bland annat trådar här på FL.

• KMW

Åh, det finns ju massor av fina Lindgren-namn utöver dom vanliga, kända karaktärerna.
    Ett namn som jag gillar från Allra käraste syster tex är Ylva-Li.
    Sen är ju Mio en klassiker...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma