Plus igen efter mf/ma
Happiness skrev 2011-02-28 19:54:23 följande:
Det låter kanon Sofy!!!! Du ska hålla till i målfållan och heja på oss andra under tiden. Uppvärmning självklart...snack med coach. Koll av utrustning. CHECK!!!Allt för att sen landa mjukt och framför allt komma i mål Ska heja på dig som tusan! Same team you know!!!!
Nope inga förkänningar alls. Tösabiten håller sig redo hon med. Inte slösa på energi i onödan utan den ska sparas till start
Skönt att du mår bra...Vad bra med TUL igen. Kan du även då fråga om tappen och vattnet eller tar du det vid annat tillfälle? Skriv och berätta hur det gick för dig imorgon. Själv ska jag på mitt första TUL på onsdag. Då kommer säkert mycket info. Hur hon ligger, flöde, vatten,vikt och längd. Ja du vet små saker som mammor gärna vill veta dessa tider
Ja pojkarna ska man hålla hårt från början...så de vet vart skåpet ska stå
Men som sagt, just nu bara uppvärmning.. sen koll av utrustning.. sen in i starhuset o köra.. o de är ett tag kvar ;) 6 veckor iallafall! Hoho.
Hejar på dig härifrån också, men du ska ju snart in i starthuset, så allt annat måste ju va klart snart ;)
Jag frågar nog inte om tappen, de är ju bara en UL-bm som gör TUL så någe annat lär dom inte kolla tyvärr.. men vikt + flöde iallafall, o vatten då.. de som e spännande! Ska fråga vad mängden va förra gången o va de är nu.. så får vi se därifrån! :)
Ååh vad kul! Onsdag säger du, tid? Ska tänka på dig då! 10.30 gäller för oss imorn!
Hahaha ja, de är nog så.. me grabbar.. men sådan mor, sådan son.. o sådan far, sådan son.. han lär bli en liten vilde! ;D
Lägger självklart in dig på dirr! Ge mig en min! ;)