Plus igen efter mf/ma
Nu blir de en sväng till sjukan igen.. skoj..
Va hos min BM en snabbis pga huvudvärken o hon skickar mig vidare till gynakuten, har grinat hela dan, mår så jäkla illa o så migränen på de.. jag vill bara avlida!
Nu blir de en sväng till sjukan igen.. skoj..
Va hos min BM en snabbis pga huvudvärken o hon skickar mig vidare till gynakuten, har grinat hela dan, mår så jäkla illa o så migränen på de.. jag vill bara avlida!
Nu är jag hemma igen, blev inlagd me maaassa dropp! Blä.
Kom dit runt 16.30, urinprov togs och visade på ketoner i urinen igen, "bara" 3+ denna gång fast de va mycke ändå. Jag dricker ju massor hemma men får inte i mig tillräckligt me näring, jag äter "för nyttigt", HAHAHA! Jaja.. måste äta mer söta saker me socker i bla, de e en krävande liten skit därinne! Grr. Blodprover togs också och salthalterna va inge bra, kalium låg på 1,9 och lägsta refvärde va 3,6 :) Så de va inget jag "kunde äta igen hemma" så de blev som sagt socker/salt dropp, 2 liter tills jag åkte hem för o få upp allting igen.
Akutremiss är skickad till dietist också för jag ska få massa näringsdrycker utskrivna för o komplettera mitt obefintliga matintag, fick me mig massa hem så ja klarar mig över helgen iallafall :)
Huvudvärken försvann med droppet, underbart de iallafall! :)
Han gjorde även ett snabbt UL för o se så den lilla skiten hade de bra, och det hade han ;) Låg och härjade omkring som fan därinne, rullade runt, vände ryggen till, särade på benen hahaha, vinkade o höll på.. så dom är inte oroliga för honom iallafall, utan för mig.. men nu får vi se om de går bättre me näringsdryckerna!! :)
De har inte gått bra alls me o äta sen jag kom hem från sjukan i lördags :( Fick knappt i mig något då, o igår fick ja i mig två rostmackor o nåra skedar nudlar, idag en kopp välling för vuxna.. blä! Mår skit igen.. ska upp o hämta ut näringsdryckerna nu, så ja hoppas på bättre mående + viktuppgång!!