• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2011-11-10 16:05:25 följande:
    Men soma, v 18 är ju typ "urminnes tider". ;) du är väl i v 23 nu? ;)
    Dina magbilder är ju superfina!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-11-10 16:14:50 följande:
    Tack! Lägger inte upp bilder som med w (varje vecka) då jag tröttnat på "men nu måste det vara nära?".
    Gaaah, drygt med såna kommentarer.... Jag lägger ju (som vi märkt) inte heller upp varje vecka Men kanske att man ska börja med varannan sen iaf? Är ju trots allt första barnet.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Förstår det, men allt kommer gå jättebra! Vilken tid är vigseln imorgon?

• SoMa72
    FruW skrev 2011-11-11 06:59:48 följande:
    Kl 16;00 är det dags :)
    Ihh, spännande! Det kommer nog bli svårt att somna ikväll och så kommer du vakna tidigt imorgon och vara helt sprallig... Ska ni sova på skilda håll inatt eller?
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-11-11 10:38:17 följande:
    Soma fin mage du har!!
    Tack gumsan! Hur är det med er? Kan du inboxa mig lösen till din fotoblogg?
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-11-13 21:00:06 följande:
    Här är det ok. De två stora ligger på 1600gram nu och sköter sig :) Elton vägde idag 1250gram. Han ligger fortfarande i cpap på natten och han har fortfarande syrgas. Inte mycket men ett par procent, vilket är super jobbigt för oss men enligt läkarna är det normalt då de bara är i vecka 32.

Vi bor på neo och det är fulla dagar ca 16-18 timmar då vi sköter barnen. De ligger i vanlig säng så de har kläder på sig i storlek 38. Smått smått. Vi har ett par veckor till här men det är den lille som bestämmer. Vi är hoppfulla att komma hem under första el andra veckan i dec.

Shit jag är mamma till trillingar :) :) :)

Hoppas att ni alla mår bra
    Roligt att höra ifrån dig, gumman! Hjärta Håller tummarna för att Elton återhämtar sig snabbt så ni får komma hem snart.

Kram!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-11-13 21:05:19 följande:
    Vad härligt att det verkar gå åt rätt håll leaeva! Även om jag förstår att det går saaakta..

I morgon har jag tul och nu under kvällen har jag blivt skitnojjig.... har magen växt? tänk om dom är alldeles för små? 'nojj nojj nojj'  *suck*
    TUL kommer gå kanonbra, gumman!!!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-11-14 21:31:27 följande:
    Var och tränade idag... och efteråt så tog jag en sväng in i solariet.. Där konstaterade jag en fin ekvation

solarium+foglossning = ingen bra idé.

Jag höll på att fastna där eftersom jag inte kunde resa på mig. haha 
    Får man sola solarium som gravid? Hade fått för mig att det var strängt förbjudet...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma