• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2011-12-21 07:38:14 följande:
    Inte ett dugg. Vi offrar oss bara för något bättre och roligare framöver. ;) och nu är det inte långt kvar. Du kan ju få januaribebisar för det första! ;)
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-12-23 08:57:16 följande:
    Låter väl mysigt mct!

Min dag började bra! :) har både spytt och blödit näsblod! Sen har jag drömt om en väldigt konstig förlossning. Har haft massa sd under natten så är nog därför det kom in lite förlossning i drömmen.

Wilda sitter vid granen och är alldeles fascinerad. Varför har ingen sagt att det är en perfekt barnvakt för? :)

Usch stackare, låter jobbigt, hoppas den slutar bättre!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-12-23 06:21:29 följande:
    Tack så mycket!! Gud vad ni är snälla! Set känns att ni förstår, inte många andra "i verkligheten" som gör...

Känns lite bättre i dag. En v kvar till
    Vul, om inget händer innan dess..

Kram till er

O mabaja, försök ta set lite lugnt, om du kan , så kroppen får vila lite
    Det kommer gå bra den här gången, nu har du fått mer hjälp, så nu SKA det funka! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-12-23 08:49:01 följande:
    Idag ska vi iväg och fira julafton med min familj... detta för att syrran jobbar i morrn och annars skulle få fira själv... Regnet faller och det är nästan 5 plus... Julstämning where are you?!

Den lyser duktigt med sin frånvaro, det vore inte fel med liiiite snö imorgon, men då ska det väl bli lika varmt? Man får dock vara glad att man slipper åka bil till päronen i full snöstorm, så inget ont som inte har nåt gott med sig. .-)
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-12-23 11:16:09 följande:
    Har nyss kommit hem från TUL och allt såg bra ut
    Pyret växer som hon ska och är enligt barnmorskan alldeles normalstor. Hon väger nu ca 3kg och eftersom jag ska bli igångsatt, antagligen om ca 1,5 v, så känns det som det blir en lagomt stor bebis att föda fram

Härligt! Vad mysigt att veta att det är nära nu... Baby
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-12-23 11:48:09 följande:
    Soma: jo då, dagen blir bra. Har nu köpt de sista julklapparna så nu blir det lunch för familjen och sen åka hemåt. Om 4 tim är det dags för bm! :)
    Härligt jobbat!  
    Håller tummarna för att det går bra hos BM, men kan inte tänka mig nåt annat.    
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Odetta skrev 2011-12-23 12:10:59 följande:
    Jag har fått en tid på kk på tisdag för att titta efter. Mina tester blir ju inte starkare...fick svagt på Apotekets och preg igår och trodde jag skulle få ett fint plus på CB nu på morgonen men fick typ negativt...tom jag hade svårt att se strecket så svagt var det...då är det ju obefintligt.

Jag fattar inte vad kroppen håller på med

Gaaah, vad frustrerande.... Hoppas KK har ngt bra svar!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma