• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

FruW skrev 2011-12-13 07:11:40 följande:
    Hoppas du klarar dug MCT!

MissT låter urjobbigt att ha så ont!! Jag håller tummarna för att det snart går över!! När har du bf?

Ni som kört med progesteronvagitatorer, hur kände ni? Några biverkningar? Började i söndags o igår var jag supernere..

Tycker också att det mesta verkar rinna ut igen, några tips?

Kram
    Jag hade inga biverkningar.. Tog två ggr/dag, morgon och kväll, på morgonen tog jag dem rektalt, som det står på förpackningen, på kvällen vaginalt, för visst kommer det ju ut en del.

Kram på dig!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-12-13 06:51:45 följande:
    Måste gnälla av iag lite.... har varit frisk länge nu.... men jag tror fasen en förkylning är på intågande.... sucks!! Vänta bara, lagom till jul! Skrikandes
    Hoppas du inte blir sjuk nu! Kan du köra nån vitlöksboost kanske? Fast det är kanske för sent?
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-12-14 10:35:30 följande:
    Skönt att höra :) då var det nog bara en tillfällig svacka.. Hur länge tog ni dom?
    Jag tog dem till v 12 om jag inte missminner mig...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    plutten02 skrev 2011-12-14 14:31:47 följande:
    Vi fick se det lilla hjärtat slå. Men jag blev tillbaka flyttad 5 dagar. Så nu är det 27 juni istället för 22 juni. Men allt så bra ut. Nackspalten mätte 1,5 cm så inget tal om fostervatten prov.
    Vad skönt att höra, grattis!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-12-14 15:12:40 följande:
    Skönt plutten!!
    Du har inte hört nåt än, gumman? Fast då hade du ju talat om det...  
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Så himla underbart, Mimmi! MCT, hoppas du känner dig bättre snart!

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-12-20 06:37:07 följande:
    Hmpf! Bara för att du vinner över mig varje gång i WF... Tur jag är bra på annat ;)
    Ja, du är ju bra på att vinna över mig, alltså är det JAG som är den korkade.... Cool
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    HjärtatAlicia skrev 2011-12-20 22:25:25 följande:
    Heeeeej tjejer!
    Har inte varit här inne på ett par veckor, haft fullt upp!
    Hur är det med alla? Mår alla bebisar i och utanför magarna bra? Mammor och pappor med? :)

Här går det undan, vecka 26 på julafton! Har ständiga onda sammandragninar, foglossninen från hell, ischas, problem med ligamenten.. m.m m.m .m men bebis mår bra :)
    Ska till bm imorgon och prata igenom allt. se vad hon kan göra för mej :)

Bjussar på en bild med, på badbollen. Lägg märke till hur ja såg ut med Alicia!! 

Fina magen!  
    Undrade över dig för ett tag sen, men då kollade jag in din blogg... Jobbigt med alla krämpor du har, hoppas de minskar snart.
    Uppdatera gärna vad BM sa sen idag.

Jag mår bra och magen växer så det knakar!   
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma