Inlägg från: Smålands jänta i storstaden |Visa alla inlägg
  • Smålands jänta i storstaden

Plus igen efter mf/ma

Muffe: mycket möjligt att de är bebis som trycker mot lungorna. Matintaget ser väl okej ut tycker jag. Min sambo kan knappt sova i samma rum som mig längre, snarkar jag inte så andas jag tydligen så tungt att han tror att väggarna ska rasa! :-0 men som säger till honom så är det inte helt mitt fel att jag nu är höggravid

Happi: åhhh ULLARED! smålänning som jag är. Var på väg dit i v 20 typ med så började karusellern med tappen och sd osv. + att det är så långt att åka över 1 dag. Så jag skickade bud med min mamma. Hon var på väg att shoppa loss helt åt oss men lite fick jag stoppa henne, vill ju oxå välja! Men babysitter, lammskinn, babygym hittade hon jättefina och till grymt bra pris!! Babygymmet är helt ljuvligt! Lycka till med shoppingen!

Jag är här! Håller på att städa, plocka, rensa och fixa! Känns såååå skönt att det snart är klart för litens ankomst! Bara blöjor, tvättlappar, salvor och lite sånnt som fattas!

Min BM skriver ner allt på datorn, jag får aldrig något med mig därifrån, förutom massa broschyrer (eller hur det stavas) om amning, psd, bäckenbottenträning etc.

Igår fixade jag lite här hemma men fick ta igen det på kvällen med en massa SD. Efter någon timme med massor SD fick jag för mig att klocka dom, aj då 5 min mellan bara, alvedon och sängen så gav de med sig. De gjorde inte sååå ont så lugnet behöll jag. Sa till sambon att det är 5 min mellan nu, -jaha är det bra, fick jag till svar. Att han inte lärt sig något på alla dessa veckor! Karlar...

Bara en fråga vart bor ni som har sol!!!?? Här är det grått...

Kram till mamma kajsalisa! Förstår dig, hade inte heller blivit glad!!

Sofy: hur gick det hos läkaren igår? För det var igår va? Mätte de tappen?

Hoppas ni alla får en fin dag, idag ska vi åka runt och kolla på ny bil!!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma