Inlägg från: Smålands jänta i storstaden |Visa alla inlägg
  • Smålands jänta i storstaden

Plus igen efter mf/ma

Sötfilur: jag har oxå em amningskydde, använder den i sängen och den är guld värd! Nu när man är otymplig och behöver stöd från många håll. Återstår att se vad jag tycker om den vid amning sen. Mamma köpte den till mig i ullared, så mycket billigare där. Så har du möljighet så åk dit och fynda bebisgrejer!

Stora kramen till Odd, förstår att det är jobbigt att inte kunna träffa dina flickor när du vill. Jäkla skit USA!

Sötfilur: GRATTIS till 2-siffrigt!

Till er som i dagarna passerar mf-bf KRAM!

Lite ego oxå: hade sex, första gången sedan vecka 18, igår. Kände mig som en oskuld/valross! Magen var ivägen hela tiden! Hur gör ni!? Efter såg vi att jag blödde men har inte kommit mer så antagligen sköra slemhinnor? För det är väl ganska så vanligt!? Sambon blev sååå rädd att det skulle starta bara för det, men det är lungt

Pancakes: jag skulle inte åka skidor.. Dels för att jag är riktigt kass på det men oxå för att tyngdpunkten ändras ju större magen blir. Jag skulle inte kunna leva med mig själv ifall det skulle hända något i backen. Men du kanske är en fena i backen och känner helt annorlunda. Vad säger din sambo/man om att du kanske ska åka?

Suck sofy, varför ska du altid råka ut för dessa läkare!? Även om det sipprar så återbildas väl vattnet en hel del? Dock tycker jag inte att det låter bra med rosa flytningar. Kan det ha med din blodsjukdom att göra? Hoppas att det inte är något på G, än är han ju så liten.

Är det så imorgon oxå så tycker jag att du ska ringa din BM iaf och rådfråga. Det är ju inte så troligt att de har fler än två idioter på huddinge-förlossning, så imorgon jobbar nog ingen av dom jag har ju bara träffat riktigt bra läkare när jag varit där så otur har du nog haft! Så ring!!!

Jag har oxå haft kännslan av att han kommer komma tidigt länge, men så idag så kännde jag bra att han kommer inte alls komma för tidigt utan kommer vara normalgången om inte övertid! Hjälp, v42 och jag kommer dööööö!

Absolut en fika! Nästa vecka? Bara inte tisdag men annars är det tomt i min almanacka, när kan ni som vill hänga på?

Kan rekomendera Katja och Marius oxå sen minns jag inte fler namn, men de två är guld värda! men det verkar vara en hel del som patrulerar runt där!

KUL!? Jag kommer bli knäckt tror jag, 5 veckor kvar till BF och redan nu är det riiiktigt tugnt och jobbigt. Kanske får lirka fram en hinnesvepning i v38? Gör det de på vanliga MVC hos min BM eller vet du något om det?

Ska nog kolla med min BM imorgon när jag ska dit ifall hon kan göra någon hinnesvepning lite längre fram. Kan ju hoppas och hålla tummarna iaf, man vet aldrig, fråga kostar inget hon vet iaf att jag INTE vill gå över tiden och är lite smått rädd för det.

Odd va fint namn ni valt! Det låter på dig som om du verkligen njuter just nu, hoppas det blir så för oss oxå! Låter som om du är en toppen mamma, precis vad dina fina barn vill ha. En harmonisk och lycklig mamma som gör precis vad som behövs, öser på med kärlek! Fortsätt så men glöm inte bort dig själv.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma