Va härligt att se dig Happi! Hunnit bli lite orolig för dig. Skönt att allt är bra med det mesta och att sofia och mamma mår bra!
Färnevik: ja just nu känns det som om jag hade kunnat bara uppe mina 13 veckor i sängen för här händer inget ändå! Även om jag tvättar, städar, bakar, shoppar, promenerar, hänger gardiner, sexar you name it! Bebisen vill stanna inne i värmen även om mamma vill mysa med honom på utsidan nu!
Kajsalisa: kul att du inte lämnar oss trots din skatt är här! Och tack för puschande ord nu när det tryter lite, även om jag vill bebisens bästa (vilket han tycker är bästa att stanna i magen att tag till). Men lite svider det då vi inte sover tillsammans, man saknar ju närheten av någon man älskar bervid sig på natten när man vaknar, om vi inte hade pratat så mycket om det så känns det som om vi är på bäg ifrån varandra, men TACK OCH LOV ATT DET ÄR ÖVERGÅENDE, vill inte förbli en frustande ko!
Odd: kul att du oxå hänger kvar här och visar oss vägen, helt sjukt att det ligger en sånn,som både du och kajsa har, i MIN mage! Ha är så fin din vidar!