Plus igen efter mf/ma
Odd, jag har förstått att du haft det tufft med lille V, och att han slutat andas flera gånger. Klart man är orolig då. Har de hittat vad det kan bero på? Kloka ord, att man får oroa sig bara man älskar. Och shit vad jag älskar de här lilla livet som sparkar på alla mina organ... Gränslöst mycket! Vet du, jag har faktiskt köpt ett exakt likadant andningslarm som du har, när jag vet hur det räddat V så vågar jag inte vara utan.
Kjaam: jag håller med, verkar som om många tycker det är löjligt med larm, och löjligt att oroa sig. Men det skiter jag i! Skulle själv aldrig banalisera någon annans oro, inte när man själv vet hur tufft det är att förlora en älskad bebis (och det har ju liksom varit på embryo-stadiet, säkert en piss i missisippi mot att förlora ett barn i psd...)
Haha, visst är det kul att bebis-shoppa! Fantastiskt vad bra er lilla aygo verkar vara i lastutrymme! Vi har själva en liten Citroen C3, och imorrn ska vi packa in allt vi köpt (barnvagn, bilstol, flera kassar med bebisgrejer + en massa grejer som vi skaffat till oss själva) och köra hem från England, där vi befinner oss nu. Haha, vi har nog förköpt oss lite, som tur är kommer svärföräldrarna över i november och de har lovat att ta med det vi inte lyckas få med. Jag är så sjukt impad av min svärmor, hon har hittills stickat 6 cardigans, 8 olika bebistofflor/skor och fyra mössor, och nu har vi valt ut ytterligare 10 plagg som hon lovat att göra tills vi ses nästa gång. Otroligt!
Oj hon måste vara grym på att sticka. mysigt med lite hemmagjorda saker
Ska ni ha sånt larm?