Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

Gullig mage mct!! :)

20 min kvar till vårt köns ul! Ååh va spänd jag e!!!! :)

• Sir Bubbalots mamma

Vi fick inte reda på kön! Inga fina bilder heller! Inga bilder alls! Vägra visa rumpan å ansiktet:(

• Sir Bubbalots mamma
    MCT79 skrev 2011-08-01 11:34:05 följande:
    Meeen vad surt!! Fick ni betala ändå såklart???

japps. fick 200kr rabbat bara.. tyckte de kunde dragit av mer.. men men. fick en ny tid om 2v för att se om de går att se kön då. men har ställt in mig på att vi inte kommer att få reda på de innan bf! Fast vi har 2ul kvar innan bf. Mest besviken att vi inte fick några bilder! Känns som alla andra har fått jätte fina bilder utom vi.
  • Sir Bubbalots mamma

Ohh nu e de ju inte många min kvar innan de e dax för mct! Spännande!!!

Hur e de med pommis??

• Sir Bubbalots mamma

mct såå söta dom e.. hihi du ska se de går bra denna gången! 

Flickanfin Härligt att höra att du e gravid igen.. hängde ju tillsammans innan i oktober tråden :)  

• Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-08-02 23:34:00 följande:
    Shit vad komiskt det är att försöka ha sex i åttonde månaden. Man är lika sexig och smidig som typ en strandad val. Hahahahaha!
    hahaha som låter något.. själv har jag inte provat.. har ju så ont av fogarna å sen nu har jag börjat få onda sd av förspel med så hade jag e mer än lite frustrerad... haha tur de bara e 2månader kvar! 
  • Sir Bubbalots mamma
    Mamma till W skrev 2011-08-02 23:41:09 följande:

Först bjuder jag på en bild med min fina skrutt som blir 10 mån om en vecka...

Sen: GRATTIS MCT.. Snart är det min tur med vul! :)

Sugar: Visst är man sexig, het och allt sånt där som man önskar sig OGRAVID? =) Själv har jag redan nu börjat nobba min man. haha Eller ja, just nu har jag och Wilda dragit norrut till min pappa i Leksand så maken får klara sig själv där hemma, men när jag är hemma så har jag börjat nobba (har aldrig gjort det innan).. haha...
    Vilken liten sötnos du har! Hjärta
  • Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-08-03 10:44:21 följande:
    Vad söt hon är, lilla Alma! Har du gjort dräkten själv?

Nu sitter vi i väntrummet till TUL, ska bli spännande att se hur bebben har vuxit.
    ohh mys.. hoppas ni får nån fin bild som du kan dela med dig av sen och att bebisen har växt lagom.. inte för mycket å inte för lite:)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma