Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Många tankar och stora kramar till Odd och Smålandsjänta just nu.... Evsi, härligt att du plussat igen. Andra nya plusset i tråden bara på ett par dagar. Superskoj. Bf-listan finns i en länk i trådstarten om du inte redan har sett det.

• kajsalisa

Lallan; min man är likadan. Han klappar gärna på magen, men håller inte gärna handen stilla. Han tycker att det känns lite läskigt när det sparkar....

• kajsalisa

Oss, vilket stolpskott till läkare. Håller med dig, får man ens göra så? Jag tycker du ska anmäla...

• kajsalisa

Jättefint bröllop, men trött som sagt. Gick in i v 30 igår, du är någonstans där också va?! Hur mår du?

• kajsalisa

Cat; Jag planerar att jobba till 17 december. Du? Jag har haft krampkänningar i vaderna i stort sett varje natt de senaste 3-4 månaderna, men det hinner aldrig utvecklas till riktig kramp innan jag hinner motverka det. Jag mår bra i övrigt också. Lite halsbränna då och då, lite onda ryggmuskler, men inget som hindrar mig från att leva som vanligt. Känner du av några sammandragningar?

• kajsalisa

Sofy; lycka till med ul:et imorgon. Titta in och uppdatera oss om underverket när du är klar. Kram

• kajsalisa
    sofy skrev 2010-10-18 10:16:29 följande:
    Hemma :)

LÅG risk! 1:17637 ;) Den låg o sparkade ifrån, svalde fostervatten o lattjade, när hon skulle mäta va h*n snäll o låg still, sen började den sprattla igen. Allt såg jättebra ut. :)
    Underbara nyheter Sofy! Stort grattis!
  • kajsalisa

Lycka till idag du också Havsklippan!

• kajsalisa

Duktig du e Happiness. Har funderat på att komma iväg och simma på Valhalla, men än så länge sitter jag på min rumpa i soffan. Jo, min tanke är ju att jobba ända fram till jullovet, men får se om jag orkar. Kände mig sjukt sliten idag, å då hade jag ändå bara två lektioner. Vår vd sa idag att vi eventuellt får se över mina arbetsuppgifter om det behövs. Känns skönt att veta att hon är öppen för det... Spännande med rul snart. Det kommer säkert se jättefint ut.

• kajsalisa

Spännande Sugarrush. Håller tummarna så hårt jag bara kan...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma