Inlägg från: PåvägMotSyskon |Visa alla inlägg
  • PåvägMotSyskon

Plus igen efter mf/ma

Odetta skrev 2010-06-18 17:29:49 följande:
    9mm liten mini med underbara hjärtslag!!!!

v6+6 enligt hennes mätning, vilket faktiskt stämmer med min egen ÄL-känning (fast enligt tempkurvan är jag v6+4 så vi får se vid nästa VUL)

Hon ska skicka remiss till SpecMVC åt mig och på måndag ska jag ringa vanliga BM. Sedan den 22/7 har jag en ny tid hos henne för nytt VUL (men jag kanske får ett tidigare genom specMVC)

Haha....får nog inse att jag faktiskt ÄR gravid Nu jävlar ska det gå bra hela vägen också, så det så! Tänk vad glad man blir av att se en pulserande liten grå blobb, helt stört egentligen!!!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
    Härligt SÅ härligt odd. supergrattis till ditt lyckade vul!!!! så glad att de finns en liten som stämmer in på din beräknade tid =)))
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Bebis Bf 4-6/1-2011(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • PåvägMotSyskon

hallå alla glada. idag e ja trött, eller blevd e nu haha.. börjat jobba efter mammaledigheten.. så nu börjar de kännas när man ska upp å hålla igång (mer än man gör hemma me barnen ändå)

är 13+3 ca å magen e som en stor bomb =) livmodern når väl en liten bit ovanför blygbenet nu, så de tar sig =)

Hoppas ni alla mår bra =)
  • PåvägMotSyskon
    toksnippa skrev 2010-07-02 20:42:48 följande:
    Påvägmotsyskon: jisses vilken kula redan! Gravid Finfin! Här är det faktiskt rätt bra idag, men man ska väl inte tjoa glatt för det för då blir de väl straff imorgon
    ja den e stor.. men antar att de e för de e 3.e eller nått....
    tack iaf Solig

nej man vågar inte de i början, men de kommer =)))
  • PåvägMotSyskon
    kajsalisa skrev 2010-07-02 20:52:57 följande:
    Påvägmotsyskon; fin du e. Längtar tills min mage ser ut så...
    Tack så mycket kajsalisaSolig Ja, de dröjer nog inte allt förlänge, veckorna går fort =)

vilken vecka är du i nu?
  • PåvägMotSyskon
    toksnippa skrev 2010-07-02 20:58:54 följande:
    Påvägmotsyskon: Ja den jäser ju snabbare då kanske, vanligare iaf att den gör det Min är bara en minikopia av din, ha ha!  Yes, det planar väl ut sig här snart hoppas jag så man orkar leva lite mer. Man känner sig lagom tråkig just nu.
    Toksnippa -  Ja, den har ju en förmåga att göra det *ler* man känner sig lite lurad att det inte är bebismage riktigt än, även om livmodern sträcker en liten bit upp nu... men bebisen är väl 10cm? typ nu eller räknar ja fel på v14?

haha, minikopia =) Snällllla kan du inte slänga upp en bild på den snart, måste få se om de stämmer *fniss*

Jadå, de planar ut sig, vilken vecka är du i nu?
  • PåvägMotSyskon
    rontgensyrran skrev 2010-07-03 10:31:25 följande:
    Fin mage "påvägmotsyskon". Även min mage växer så det knakar och visst syns det att jag är gravid. Tycker den ser mycket större ut nu än bara för en vecka sen ;P F¨år se om jag lägger in nån bild på magen här framöver :D
    tack så mycket r-syrran =) Ja den växer på =) härligt är det.. vilken vecka är du i?? känner du nått sprattel än??
    Klatr du ska lägga in en bild, de e ju de roligaste som finns att se andras magar, jämföra lite me sin o höra om de känner nått m.m.. vi ska ju njuta nu =)

toksnippa: Jättefin mage hade du, kika på bloggen =)
  • PåvägMotSyskon
    toksnippa skrev 2010-07-05 05:43:12 följande:
    Påvägmotsyskon: tack! Den är liten i jämförelse med din, hi hi!
    haha, äsch, men e de ditt 1.a barn? (förlåt om jag har dålig koll... är trött nu efter lång dag på jobbet =) )

de e ju mitt 3.e så de kanske gör sitt till att den växer/sväller fortare =)
  • PåvägMotSyskon
    rontgensyrran skrev 2010-07-05 06:41:10 följande:

Jag är i vecka 14 (13+3) idag :) Så tiden går fortare nu. Igår kom jag på mig själv att jag bytt vecka i fredags utan att ha läst om den veckan här inne. Det var ett stort framnsteg från att ha varit inne och läst varje dag flera ggr om dagen.

Ska vi inte starta en ny tråd som vi länkar med i trådstart där vi stolt kan visa upp våra magar. "magbildstråden för oss från "plus igen efter mf/ma".

Hade inte det vart nåt???

ahh du e snudd efter mig i bf hihi, fast vem vet hur de blir efter ul.. spännande

Ja tiden går fortare nu när man inte behöver tänka att man ska byta vecka fort fort för o komma nånstans... NEJ nu njuter jag, o de går bara undan...... SKÖNT, men ändå scary =)

Ja, de va stort framsteg hihi. Ja byter imorgon typ.. så ja ska läsa om v15 (gör de nu, men ska nog de härinne med)

Ja, starta en sån tråd du, de vore bara skoj.. är ju med i en sån tråd som är skapad av 2barnsmamma84, SUPERROLIG tråd måste jag säga!!! Å nu är det så lätt o lägga upp bild mot innan.
  • PåvägMotSyskon
    toksnippa skrev 2010-07-05 20:41:38 följande:
    Påvägmotsyskon: stämmer bra det, första barnet här Så förstår ju att det inte smäller till på en gång för en annan
    hih, ja men de e ju så :P de smällde till rejält åt mig kan ja meddela på senare tid (med 1.an) men då vägde han 4960g o va 55cm oxå. =)
  • PåvägMotSyskon
    toksnippa skrev 2010-07-06 04:53:51 följande:
    Påvägmotsyskon: det var mig en redig bit det!

Cjes: härligt!! 
    ja, de va lite o kämpa med :P
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma