Plus igen efter mf/ma
Sugar: haha va finurlig du är
dock tycker både jag och sambon att alla
Sugar: haha va finurlig du är
dock tycker både jag och sambon att alla
Telgebo: better safe than sorry kände vi! Kan du inte dra till med att du blivit sjuk eller något? Eller sjukgymnastik kanske inte är lika "hårt" som ett step-pass? Kanske att ni kan forma ett program som passar under graviditeten?
Jag är oxå livrädd för att gå ut, framtung och ingen koll på kroppen alls längre
måste dock masa mig ut flera gånger om dagen då vi har 2 hundar
Färnevik: jag fick en akuttid idag på specmvc, tror inte att de är så duktiga på TUL, så imorgon blir det ultraljudsBM i liljeholmen, de är riktigt bra. Men mina dagar består inte av så mycket så en liten utflykt varje dag ska jag nog orka
Röntgen: härligt att se dig här! Hur är det med er? Hur går allt? Hur mår Ines? Tänkt på dig massor och hoppas att du och Ines har det bra!
Sofy: tyvärr tänkte jag inte på namnet, var så orolig för bebisen så jag tänkte inte på annat.. 30-35, kastanjefärgat långt hår, 165 lång kanske om inte kortare. Räddande ängeln hette sverker iaf!
Känner igen kännslan vid höger revben men för mig går det bara att ligga på höger och trycka till fötterna på honom, men har blivit bättre de senaste veckorna. Testa med att trycka till med kuddar? Livliga Devin vill retas med sin mamma
Haha sugar! Man är väl 2 om en graviditet!?
härligt att dessa hormoner kommer stanna kvar länge nu då! Sen är det amningshormorner att skylla på! Stackars dessa män! Men har man gett dig in i leken så
Sofy: sverker verkade ju toppen! Han kanske bara var super stressad när du träffade honom? Iaf så kunde han se rätt! Har legat halva natten och tänkt på första läkaren, vilket stolpskott! Hade jag varit hon hade jag skämts ihjäl!
Hemma igen!
Började bra med att SL kör sin jävla buss 5 min tidigare, dvs den kör förbi mig när jag går mot hållplatsen! Går raskt 1,5 km till tunnelbanan, hinner precis!
Bebisen:
Han beräknas nu väga 3423g, ligger +12,2%. mycket fostervatten i kombo med större bebis gör att min mage vuxit massor. Men nu tycker jag att det räcker! Vill ha min bebis nuuuuu!!!! Kanske promenaden gör att det startar?
Inte nog med att jag missade bussen på vägen dit, missade den med 30sek på vägen hem oxå, fick åter igen knata hem! Ont som bara den i fogarna nu och fattar inte hur jag ska orka ta mig in till stan till 13!
Sofy: ska du göra TUL i liljeholmen? Hos vem isf? Var hos Agneta idag, superbra var hon!
jodå en stor kille men än så länge inte för stor!
fick förklarat varför jag har så ont på höger sida vid revbenen, har en stor pojke som ligger med RAKA ben och pressar emot revbenen! Tack underbara bebis! Han höll på att skruva så mycket på huvudet att BM sa att han håller på att skruva sig ner, kan ju hoppas han skruvar sig ut oxå!
Tråkigt att det blev CFM för dig, liljeholmen är så mysigt om man jämför de ställena! Men då kanske du får Marius?! Tänk du kanske äntligen får träffa honom!? Om inte annat så håll utkik efter honom när du är där, han brukar ha rummet mitt emot receptionen, liknar en gammal indian, lång och bryter lite! Haha
Jag säger bara sablar SL!
Hur gick det för dig mct när du satt på bussen då? Inte skadad? Låtre läskigt att åka ner i diket!
CFM- centrum för fostermedicin på huddinge
Underbara nyheter sugar!! GRATTIS!
Glukosbelastningen gick bra, men fyyyyy va söt den var! Som outspädd saft utan smak! Ingen diabetes här, bara en tjockisbebis i min mage!
Kollade om de kunde ta bltr när jag ändå var på VC men nopp det kunde dom inte! Har haft sådan huvudvärk i 3 dagar nu. Fick knata över till BM som klämde in mig. Supergulliga! 130/85 i tryck, spår av äggvita och protein, dock gått upp 1,8 kg på 4 dagar! Inte konstigt att jag känner mig som en svullen gris i ansiktet! Blir det värre under helgen blir det förlossningen med tanke på att de flesta symtomen inte är riktigt bra..
Annat fall bli det läkaren på måndag!