Plus igen efter mf/ma
Sofy, jag vill oxå ha din läkare!!!!
Sofy, jag vill oxå ha din läkare!!!!
Ja hon verkar jobba på förlossningen ibland oxå? För när jag gick så sa hon att vi ses kanske på förlossningen! (NOOOOO)
Japp går i Älvsjö, men hoppas på att slippa gå till läkaren där fler gånger. Ringer hellre FL då.
V 39 är jag nu, 38+1, vet många som fått hinnsvepning tidigare än så... Men icke, det är normalt... Suck denna kvinnas ord ekar i huvudet på mig idag! Måste nog ut och rastas ett tag, powerwalk med hunden kanske kan vara något?
Berättade nyss för min mamma vad läkaren sa om att försöka få igång det själv, vila och ha sex, men googlar man på det så behövs det ca 5 satser spermier för att något ska hända, hon höll på att garva ihjäl sig! Stackars Tommy om det ska vara 5ggr/dag tills det drar igång!
Färnevik: haha spara i kylen? Det skulle vara något! Hahaha så kommer svärmor förbi och ska ha mjölk till kaffet, vad är detta? Och så öppnar hon säkery och luktar! Hahaha vilka bilder jag får upp, nej tack inget sparande här inte. Sex har vi nog istället när vi känner för inte för att starta något.
Mabaja: ja sexa som galningar kommer vi
Nog inte göra, men lusten finns hos oss båda än så länge så för njutningens skull så sexar vi på när det passar oss. Men jag tycker det är konstigt att läkaren sa det som förslag för att försöka starta det!
Mabaja: har precis varit ute och glidit runt i snön med hunden i 1,5 tim, kanske kan liknas med att knata runt på IKEA?
Ja det skulle vara spännande att veta hur mogen man är, min tapp har ju varit förkortad och öppen inneifrån ett bra tag, men bara för det så har jag säkert en tapp på 4cm och hård utan öppen modermun bara för att jävlas med mig!
Hur långt innan Wilda kom var hon fixerad? Tror inte min är fixerad nämligen (iof så var varken jag eller mina 4 syskon det innan vattnet gick för min mamma)
Hjälp vad är det som händer!? Här läser man inte på en hel dag och så möts man av detta i FL's bästa tråd!
Finns inte en chans att jag orkar läsa igenom allt, utan jag skickar en godnatt kram till ALLA blivande mammor här.
Kommer med min uppdatering imorgon istället så jag blev lite osäker ikväll!
Hej mina vänner, hoppas ni alla har det bra med era magar och bebisar! Om jag missat något så snälla uppdatera mig?
Jag har inte varit inne på ett tag nu (massa privata anledningar jag inte vill skriva om här) och som vanligt finns det ingen chans att läsa ifatt alla sidor som har skrivit sedan senast! Ni är flitiga.
Bebis mår bra, ligger kvar i magen, suck.... Verkar som om en av bricanyl- sprutorna jag fick i v22 istället var superlim eller något!
envis liten kille som inte alls gör som mamma och pappa vill just nu. Min mage är ett konstant blåmärke med oerhört mycket SD som blivit mycket mer onda men som tyvärr inte gör mer än tränar min livmoder.
Sötfilur: varje morgon ser jag ut som en svullen gris, fingrarna går ej böja och ser ut som prinskorvar, mina anklar har jag inte sett skymten av på månader! Antagligen vätska som kroppen har svårt att göra sig av med. Gick upp 3kg på 4 dagar så vätska it is hos mig. Lite förhöjt bltr har jag oxå, brukar ha 120/60 men ligger nu på 140/85 så min BM har bokat in extra mätningar flera gånger/vecka.
Så nog om mig
jag tycker du ska ringa din BM och tala om hur det är för dig! Ett bltr går ju snabbt för dom även urinprov så det ska väl inte vara några problem! Du har inte huvudvärk? Flimmer för ögonen? Ont övre högra delen av magen?