-
De kommer gå jättebra! ;) Jag är hemma igen senare ikväll! Synd dock.. vi hade ju kunnat heja när du kommer in o jag går hem! ;)Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 15:35:08 följande:Hoppas det går bra Sofy, men snälla ta med Charlie? Denna gången kommer du nog bli kvar! -
3 barns mamma84 skrev 2011-03-04 15:36:44 följande:Lyssna på oss gumman vi tror du INTE kommer att komma hem nu själv
Åh jag kommer att tänka på dig till 1000 åååh gummanHahahah herregud lugna ner er för guds skull! ;) De kommer inte komma någon Devin nu! Så äre bara :) Bara en vanliga rutinkoll! Ingen big deal alls! Allt kommer se kanon ut o så är jag hemma senare igen, sådeså!
-
HAHAHAHA! :D Wohooo! Varför tror du det? :DMuffe skrev 2011-03-04 15:37:44 följande:Jag tror faktiskt Sofy kommer hem ikväll
-
Det låter KANON! Förövrigt en kanon BM i telefon, Anette.. aldrig pratat me henne men sjukt trevlig! ;) Återstår o se va de blir för stjärnskott till läkare.. ska fan be dom MÄTA tappen me VUL nu om dom inte tänker göra de!Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 15:42:02 följande:*jobbar på att möta sofy i korridoren på huddinge* -
Håller helt me dig!! ;)Muffe skrev 2011-03-04 15:38:54 följande:Nej men jag tror ine det är dags på riktigt, faktiskt! Du kommer nog bli hemskickad! :) -
Sådärja! Nu sticker jag o hämtar/lämnar C, sen åker ja in. Men har me datan så jag kan hänga här me er under tiden jag väntar på läkarn sen! :)
Puusss på er! -
HAHAHAHAHAHA jag ska absolut hålla koll efter dig där ;)Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 15:53:18 följande:Sofy: kommer det in en blond tjej med knullruffs, rött bowlingklot på höger hand, bowlingskorna på och öppen 7cm så vet du att det är jag! Hahahaha
Ni är fantastiska, glöm aldrig det! -
Sitter i bilen nu o väntar på C som handlar mat :) Men nu gör de riktigt ont i ryggen o magen, tårarna rinner tillome, haha. Kan väl beskriva de som mitt ena missfall ungefär, den smärtan.
Jaja, är väl på förlossningen om 30 min ungefär.
:) -
Pinklove;
Jag vill inte ha dig i min adressbok!!!!! Annars hade du redan legat där.
Hahaha nejrå i fix! Ska köra vidare nu så återkommer om en stund o fixar de då ;)
-
Nerå! :) Låg smärttröskel kanske? ;D Va tvungen o stanna på McD i Älvsjö innan haha, så jävla hungrig, dröjer ju me middan..3 barns mamma84 skrev 2011-03-04 16:50:31 följande:låter som det faktist är dags gumman
Passar på o vinka lite till dig Smålands! ;)