Plus igen efter mf/ma
Skönt att det inte var nån bebis på gång ännu!
Pinklove och Småland, jag hoppas det är dags snart för er. Förstår att det är jobbigt om folk ringer och frågar om bebisen kommit än. Jag är just nu extremt känslig för alla typer av kommentarer (redan nu!), vill helst bara vara ifred och inte prata graviditet och magar med någon (förutom med er här i tråden så klart). Jag vet inte varför, är bara så trött på alla klyschor och frågor och att bli kommenterad hela tiden. Man blir väl en surkärring av hormonerna antar jag..
Jag är ju uppväxt på Ekerö, dock mer centralt där ;) I ett villaområde också. Jag älskar det! Som du säger, lugnt men ändå centralt. Köerna är inte såå jobbiga ändå, om man åker på rätt tider, flyter på ganska bra utåt på eftermiddagarna ändå, rödljuset vid Drottningholm som stoppar upp de mesta men sen rullar de på, på morronen äre köerna vid Bromma som är värst men då åker ja genvägen över Äppelviken så slipper man de o kommer ut vid Alvik! :D
Åh jag vill!!
Sitter i soffan o bara grinar, har tagit två alvedon för o se om de släpper, hoppas de för fyfaaaan rent ut sagt!! Och så ilar de så in i... neråt!