Plus igen efter mf/ma
Själv sitter jag hos bilmekanikern, bilen pajade i fredags och nu sitter jag här och blir 2000 kr fattigare. Men mekanikern var snygg att titta på iaf! Man får vara glad för det lilla!
Nämen, va äre me bilen? :O
Nu sticker jag iväg några timmar för att hämta C och kolla på hus! :) Är väl hemma igen runt 13, strax före! Så no worries om bebis här! ;D
Pinklove och Smålands.. hur går det för er? (Tjat tjat..) Hoppas klådan gett med sig iallafall för dig Småland!
Ok, hemma igen.. vart ska jag börja..
Pinklove; Hoppas de sätter igång på riktigt snart! Håller tummarna!
Sugar; Jag sov skitdåligt i början, vaknade alltid tidigt också, runt kl 4 ;) Sover inte bättre nu heller.. blä!
Sötfilur; Jag sover fortfarande på mage, haha! Och ang matintag, jag äter typ 1 gång om dan, 2 kanske.. skitdåligt men men :)
Färnevik; Nje, jag hoppas de dröjer nån månad till men värkarna igår verkar ha påverkat tappen mer, den har sjunkit ner.. men jag väntar tills du är klar ;) Håller tummarna imorn!!
Telge; Nej de är inte farligt o höja me 25 mkg, prova det. De är ju ingen kraftig höjning om du skulle ha för låga värden nu. Jag har gjort det flera gånger, äter inget levaxin nu dock men innan ;)
Och självklart,
Småland; Gött me tavegyl!! :D Hoppas de hjälper och att din envisa bebis snart hälsar på i "vårvädret"!