Plus igen efter mf/ma
BLÄ. NU får det bli tisdag...
Mabaja: Jag hade ett tag i början JÄTTEONT i fogarna denna graviditet men det har blivit mycket bättre så det kan bli bättre utan man behöver göra någonting
Dottern var jättedålig i magen ikväll. Jag hoppas hon ätit nåt olämligt för magsjuka vill vi INTE ha nu!
Dottern är pigg idag har det varit magsjuka antar jag att hon hade varit på toa många gånger.
Idag ska dottern på kalas och vi andra ska väl vara hemma. Jag är lite sugen att testa att baka dessa
http://www.recept.nu/1.321401/leila_lindholm/efterratter_godis/agg_mejeri/leilas_hi_hat_cupcakes

Kjaam: Härligt med v 30! Har du redan förlossningsplanering. Det gjorde jag den här veckan hos bm fast jag hade egentligen inte mer än att säga att jag VÄGRAR bli sydd utan bedövning!
Jag glömde dock en sak i planen eller det var maken som sa det men jag vet inte om det är nåt att göra åt det under förlossningen. Jag har ju en skadad höft eller ljumske och precis när sonen skulle ut gjorde det fruktansvärt ont. Det värsta på HELA förlossningen. Tillslut fick de kolla om den hoppat ur led men det hade den såklart inte. När jag känner av det nästa gång sa läkaren jag var till att jag ska höra av mig till honom för att få remiss till en magnetröntgen för nåt fel är det på höften (trodde sjukgymnasten). Ska passa på att kolla upp det när jag ändå är hemma!
På måndag får bebis gärna komma för då öppnar förlossningen och nu är jag otroligt LESS på att vara gravid och ha halsbränna jämt!
maria: Grattis till lilltjejen igen. Vilken fint namn!
Mabaja: Skönt!
Kjaam: Ja jag måste nog be dem skriva in det i min journal ifall det blir samma. Eftersom maken kom ihåg det tyckte han nog inte att det var någon hit heller.....
Jag har inte gjort något förlossningsbrev och tänker inte göra det heller.Mina önskemål står ju i min datajournal och de följde den till punkt och pricka förra gången. Nu ska jag skjutsa dottern på kalas och sedan ska jag baka och maskera luftvärmepumpen!
Nog är det väl typiskt! I hällande regn var jag och maken och skulle handla så eftersom himlen var öppen försökte vi gå fort och vad händer jag halkade på parkeringen på en målad pil om ni förstår var jag menar och ramlade ju såklart. Det var inte skönt och nu har jag hyfsat ont i fogar och bäcken. Sträckte nog min onda ljumske med. Skulle jag liks ramla har väl vattnet kunnat gå eller nåt..... Bebis rör sig i alla fall som vanligt!