• Evve81

Plus igen efter mf/ma

MCT: Åh vad jobbigt! En stor kram till dig och jag tror att det är bra om du hittar på nåt idag och imorrn så det blir tisdag! Dessutom är det ju 2 så det är klart att det blir ont då! KRAM

jaha bf idag men någon bebis tror jag inte att det blir..... URK dessutom kan jag inte låta bli att oroa mig en massa. Tycker den rör sig mindre men jag känner säkert 25 gånger om dagen....... Så det är bara inbillning. Varför kan man inte bara glädja sig ordentligt och vara nöjd som det är liksom???? Jag vet ju att bebis rör sig lite på förmiddagen. Så har det varit hela tiden.... Människans psyke är en gåta ibland.

• Evve81

2barnsmamma: Ja jag försöker njuta men man blir ju inte smidigare direkt. Lyckades tippa ut sonen pärlos när vi byggde pärlplatta tillslut fick maken komma och plocka upp det sista.

Har ont i min högra sida IGEN men om jag tar en alvedon fösvinner det nog är dessutom lite halv yr och bläh! Nu får bebis gärna komma. Blir så avis när jag läser om ALLA som varit ute i skogen och plockat svamp och grejat. Inte chans i världen att jag kan gå till mina ställen tror jag med denna TJOCKMAGE........ Jag ska beklaga mig DJUPT på tisdag!

• Evve81

Mabaja: Blev ju ingen hinnsvepning för mig heller eftersom det inte gick. Jag bad inte om det utan doktorn föreslog det........ Det bästa är ju om det startar av sig självt men vi får väl se. Jag tog en alvedon och det onda jag hade i sidan gick i alla fall över!

Nu ska jag ta och tillverka ett kort till min faster som fyller år på fredag. Jag har ju länge trott att bebis och hon ska dela födelsedag så vi får väl se. Jag hoppas bebis har kommit innan!

• Evve81

MCT: Så är det ju att när tidpunkten för ens ma är så är det jobbigare.

Ja ingen bebis här och färdknäppen känns ju meningslöst om det krävs så mycket. Dessutom är man ju som en valross.........

Idag har jag klippt gräset för att gå lite och några smärtsamma sammandragningar blev det men de gick över nu tror jag..... Nej tisdag morgon halv nio ska jag på spec mvc IGEN för att se vad som hänt då...

• Evve81

Kjaam: Åh vad trist att ni inte kunde se.

Vid vårt förr förra UL fick vi en JÄTTEFIN profilbild på bebisens ansikte!

Ingen bebis i sikte heller. Har något mer mens värk nu än tidigare alltid något hoppas jag. Igår kväll kändes det verkligen som att det var på G men jag har sovit väldigt gott i natt så det var stopp där. Jag har varit och tröst shoppat. De hade 70% på en butik här hemma. Ville GÄRNA shoppa till bebis men det blev bara 2 par byxor för det är ju liksom roligare när man vet vad det är! Men de ska ha 70% i 2 veckor till så jag kanske kan fara dit när bebis har kommit tänkte jag

• Evve81

MCT: När jag väntade dottern hade jag också SJUKT ont i magen. Var nära att åka på akuten flera gånger men fattade inte vad de kunde vara. Jag var hemma från jobbet och jag är i vanliga fall ALDRIG sjuk.

Shopping galningen har varit iväg idag med! Jag hoppas bebis kommer snart för jag vill gärna handla mer. Har faktiskt haft mens värk som kommer gå går på em idag så jag hoppas det är på G men man vet ju aldrig...... Dock är ju magen inte hård hela tiden mensvärken håller i sig men kanske.... Nåja om inte annat kanske doktorn kan göra underverk imorgon

• Evve81
    MCT79 skrev 2011-08-01 17:16:52 följande:
    LÅter knäppt men skönt att höra! Nu närmar det sig vul så jag känner mig lite lugnare...liite...=)

Hoppas bebis kommer snart Prommis!!
    Det hoppas jag med och ska jag vara ärlig så tror jag det är på G i alla fall. Kände att jag måste klocka värkarna (som jag tror att det är) för att se hur många och långa och vilket mellanrum det är. Ska nog ringa vår barnvakt med så får kanske barnen sova över där ikväll.De ska ändå dit imorgon när vi ska på spec mvc imorgon bitti. Så jag hoppas att vi slipper åka dit imorgon bitti utan att vi redan är där och att vår bebis är ute då!
  • Evve81

Ja vi ska lämna barnen till mina föräldrar nu. Vet inte om vi ska säga varför det håller vi på fundera på. De ska vara hos mormor och morfar imorgon fm ändå när jag ska på spec mvc vilket jag hoppas och tror att jag ska slippa......... Så nu hoppas jag att detta går fort och smärtfritt (eller smärtfritt är ju fel ord men snabbt i alla fall)

• Evve81

Tackar för alla grattis! Jag har i alla fall fått mitt sista barn för det blir inga fler! Då växer vi ur huset! Det är ju underbart med en nyfödd men samtidigt känns det lite konstigt.

Imorgon msåte vi dock tillbaka till bb för PKU testet och så släppte ett stygn så de måste kolla det.

Leaeva: Spännnande jag håller tummarna för dig!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma