tillbaka från läkaren.... suck....
vilken jävla nöt! allt jag fick fram från henne var: åhhh vilken fiin mage!! (jaha spelar det roll undrar jag!?!) vad spelar det för roll hur min mage ser ut när jag ska träffa läkaren av massa andra anledningar?
sen så fick jag bara svar på mina frågor -ja det är normalt
frågorna jag hade:
* varför är jag så bortdomnad på magen?
*varför gör det sååå ont på höger sida vid revbenen
*igångsättning vid 40+0
*hinnsvepning
svaren
*nerv troligen, vanligt, rörde ej magen
*troligen levern som blir utsatt och gör ont vid SD och sparkar RÖRDE EJ MAGEN
*12,3% över kurvan är HEEELT normalt och man sätter inte igång förlossningen då, vi 30% var det annat sa hon. Enligt henne behövde jag riktiga värkar för att få ut ett stort barn inte vi läkemedel, MEN JAG VILL INTE FÖDA ETT STORT BARN!
*hinnsvepning gör läkaren på MVC, men inte nu (38+1) utan jag skulle vänta till TYP 41+några dagar! för att få igång det sa hon vila och ha sex, va faan.....
Gick där ifrån och hade nog inte fattat vad hon sagt för när jag satta mig i bilen bröt jag ihop totalt, satt och storlipade ett bra tag innan jag kunde köra hem... Väl hemma började jag lipa igen när sambon frågade hur det var, fick inte fram ord och stackarn trodde att bebisen var död eller något.... Usch nu vet jag inte hur jag ska få ur mig hur jag känner för detta med förlossning, har bara lust att skita i allt! sambon tycker jag ska prata med min BM jag ska träffa imorgon, men jag vet att jag inte kommer kunna formulera mig och få fram vad jag känner, kommer bara nick med och säga okej tack......
är så besviken på mig själv att jag inte får fram vad jag känner/vill.....
ska läsa ikapp allt ni skrivit när jag varit borta nu tänkte jag, återkommer.