Inlägg från: Smålands jänta i storstaden |Visa alla inlägg
  • Smålands jänta i storstaden

Plus igen efter mf/ma

Va söta ni är! KRAM

Klart jag inte har bebis på utsidan, DET hade jag kommit in för att tala om för er! Och skulle något närma sig så skulle ni få veta det oxå, inte snuvar jag er på det!

Ikväll blir det hockey, för att fördriva tiden i väntandet med något (hatar hockey men sambon blir glad och så får jag äta godis då oxå )

Det är helt sjukt men såhär mycket har jag aldrig längtat efter någon/något som jag inte har en aning om vem/vad det är jag väntar mig! Håller med happi och pinklove att detta nu är jobbigt, alla krämpor, alla SD ja allt som tydligen hör till sluttampen är jobbigt. Men kanske är det jobbigt för att man inte ska skaffa barn för tätt!?

Sofy: härligt med TUL, sa de hur många % han ligger över? Läskigt med navelsträngen för det var väl den du menade att han har runt halsen? Iof så är det vanligt men hellre inte veta då...

Happi: ja att vara gravid är verkligen en prövning! Men antagligen bara en liten sådan mot vad man har att vänta! Min mamma har haft samma problem med prematura SD, dock inte förens runt v28 men hon gav sig f**n på att skaffa 5 ungar! Så kan hon så kan jag kanske inte 5 mrn någon till längre fram!

Spännande med slemmisen! Kanske blir att happi får före mig! Dock så fick ju jag oxå en bit av slemmisen för några veckor sedan. Håller tummarna på att Sofia kommer snart!

Sötfilur: tyvärr så verkar de inte sätta igång "bara" av oro... Inte heller om barnet är stort (men inom deras ramar). Försökte ju med min läkare på MVC för någon vecka sedan men enlige henne var ALLT NORMALT. suck... Även oron är normal, det gör tydligen så att man lättare knyter ann till barnet.. Men en igångsättning hade intr varit fel, eller hinnsvepning...

ÄCKELVARNING!!!

Men jag måste fråga, jag som letar tecken på att förlossningen ska starta. Dålig i magen, asså så att det rinner, är det vanligt innan det är dax!? Annat fall blir jag faan galen snart!!

Sofy; nej jag vet filosofen är en läkare för sig, dock så är det ju henne jag får lyssna på..

Men med dig är det ju lite skillnad, du har ju din blödarsjuka som de vill hålla koll på, önskar att jag kan "skylla" på något oxå

Men oro verkat de inte köpa...

Pancakes: har oxå hört det men det känns så avlägset, bara för att man skiter ur ena hålet så kommer bebisen ur andra? Fattar inte hur det ska kunna påverka egentligen.. Och nära känns det inte som... URSÄKTA MITT SPRÅK MEN SJUKT TRÖTT PÅ ATT INTE KUNNA FISA..

Sofy; ska till BM vid 15.30, ska träffa en underbar BM, då min vanliga har semester, kanske ska kolla lite med henne. Hon verkar ta tag i saker mer än min vanliga som är mer som en vetteran. För nu är jag färdig med att vara gravid! Vill ha ut min son!!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma