Plus igen efter mf/ma
hahahahahaha
hahahahahaha
Hahaha jaadu kajsalisa, hade nästan hoppats på det själv men nix åter hemma på soffan igen! Hade varit en syn, ligga på båren där med bowlingklot, skor och ropa efter någon Sofy! HAHAHAHA
Mabaja; nr 2 finns det inget innehåll för, redan varit så många gånger idag att det saknas fingrar att räkna på! Klocka dom har jag inte haft en tanke på men kanske ska börja snart? Fick sån avsmak för att klocka dom när jag åkte fram och tillbaka till FL för många veckor sedan. Fortsätter dom drar jag nog upp appen för att klocka...
Haha nej du mabaja, här hålls byxorna på tills de sliter av mig dom! Men knullruffs kan jag bjuda på
Sofy: skönt att höra från dig! Men konstigt att du inte fick bricanyl? Och lyssna nu på läkarna! Lägg dig ner och be Charlie fixa allt! Han kanske får köpa superlim och klistra fast dig i soffan?
Fullt på huddinge? Hmmmm då får det se till att lugna ner sig nu, för huddinge har jag bestämt mig för att föda på, annars får det vara!
Missade och fråga sofy, gjorde de VUL? Är du öppen inneifrån eller var det vid gyn undersökning de kände hur öppen du var?
Mabaja, lustgasen ska jag oxå på! Snaaart! En jäkla tur jag surfar via mobilen, ni får följa med mig på toa ooooofta nu! :-0
Nopp inget vatten, om man säger så att det är inte det hålet.... Men faan så länge till kan det ju inte dröja innan han kommer min mage pallar inte mer skitande nu!
Mabaja: om........ Suck...
Roligt tycker du ja sofy, inte jag eller min rumpa... Men nog med skitsnack från mig för ikväll!
Jodå mensvärk har jag, har inte haft det innan så något är det, bara det inte lägger av nu!
Nu Big brother för mig och sen sängen, Skriver en rad OM något händer.