Plus igen efter mf/ma
Ohh skulle kollat in här lite tidigare. nu e jag klar med mitt men hade behövt de när jag skrev!
leaeva Hur går de hos dig?
Ahh ok då bor vi ändå inte så långt i från varandra. :) hoppas du slipper ligga inne. Men lund e ett bra sjukhus. Önskar jag fick föda där.. Dom e jätte goa där.. eller iaf va när jag låg inne å lika så när jag jobba där! (hade hand om KKs IT support så jag sprang där dagligen)
hehe har inte sett 3an.. Hoodwinked 2 va som förväntat en kass uppföljare.. Dom är aldrig lika bra som ettorna!
Jag e på dag 35! tiden kryyyyper fraaam.....
Usch stackare Mct.. Hoppas de släpper snart! en läkare på akuten skrev ut citodon till mig precis i samband med att jag plusade. å jag tog flera om dagen i en veckas tid å de va inga problem. så om du absolut inte står ut tror jag säkert att en e ok som dom sa!
Kram på dig
Här har vi en som inte står ut längre att va gravid.. Har så ont nu i fogarna.. Kan knappt gå här hemma å ja har sen ett tag nu gett upp på att lämna lägenheten.. Ringde förra veckan å sa att jag inte kommer på fler bm besök, å väntar ff på att min bm ska ringa upp mig, hoppas på imån. Att ha så här ont börjar gör mig sjuk nu med, å jag vill inte bli sämre nu innan bebben kommer... Så jag hoppas hoppas att min bm kan ringa å prata med spec mvc å att dom kan tänka sig att ovärdera de hela med att vräka pyret lite tidigare...
Men vågar knappt hoppas....