Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

Labolinas skrev 2011-08-24 19:46:14 följande:
    Angående förlossningsbrev, jag har nog något gammalt liggande om det är någon som behöver

Ohh skulle kollat in här lite tidigare. nu e jag klar med mitt men hade behövt de när jag skrev!

leaeva Hur går de hos dig?

• Sir Bubbalots mamma
    Bellas7 skrev 2011-08-27 12:57:37 följande:
    Kjaam jodå jag och winston fortfarande i sängen. 44 dagar kvar ju :(

Men ska in till smv på måndag och kolla min tapp så förhoppningsvis är den inte påverkad. I så fall blir det Lund för mig. Jag är 21+5 idag tiden går såååå sakta

Hur är det med dig ? Sängen bekväm ?? :)

Lund? var bor du?  Jag hoppas på att allt se bra ut på måndag! Har du haft många sd nu de sista dagarna?

Jo de e ok här. har intagit soffan idag. maken e sjuk så han får sängen idag! Ligger å kollar på Hoodwinked 2! :)

Jag hoppas min bm ringer på måndag. dom lämna ju medelande till henne i tisdags.  

• Sir Bubbalots mamma

Ahh ok då bor vi ändå inte så långt i från varandra. :) hoppas du slipper ligga inne.  Men lund e ett bra sjukhus. Önskar jag fick föda där.. Dom e jätte goa där.. eller iaf va när jag låg inne å lika så när jag jobba där! (hade hand om KKs IT support så jag sprang där dagligen)

hehe har inte sett 3an.. Hoodwinked 2 va som förväntat en kass uppföljare.. Dom är aldrig lika bra som ettorna!

Jag e på dag 35! tiden kryyyyper fraaam.....    

• Sir Bubbalots mamma
    Bellas7 skrev 2011-08-27 15:34:47 följande:
    Kjaam var är du från? Tillhör du kristianstad oxå ??
    Kommer från Kävlinge från början. Nu bor jag dock i malmö..
  • Sir Bubbalots mamma
    Labolinas skrev 2011-08-27 19:29:13 följande:
    Ah, kul - är du också Malmöbo
    Ohh en till? :) trevligt!
    Bellas7 skrev 2011-08-27 19:34:58 följande:
    Kjaam synd att det inte var samma ;) om jag nu blir inlagd tidigare och du går över ;))
    Ja de va synd! :)

• Sir Bubbalots mamma

Usch stackare Mct.. Hoppas de släpper snart! en läkare på akuten skrev ut citodon till mig precis i samband med att jag plusade. å jag tog flera om dagen i en veckas tid å de va inga problem. så om du absolut inte står ut tror jag säkert att en e ok som dom sa!

Kram på dig   

• Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-08-28 18:04:27 följande:
    Stackare MCT! Hoppas det blir bättre snart!

Är lite nervös, sambon är på jobbresa på andra sidan Europa, och han kommer hem först på onsdag morgon. Försöker ta det superlugnt så inget triggar bebben att titta ut innan dess. Har dock en nära vän som kan rycka ut om något händer, vilket det bara INTE FÅR göra!!!!! Gah, bara 4,5 vecka kvar ju!
    Ja ta de lungt.. han kan ju inte missa när bebben ska komma ;)
  • Sir Bubbalots mamma

Här har vi en som inte står ut längre att va gravid.. Har så ont nu i fogarna.. Kan knappt gå här hemma å ja har sen ett tag nu gett upp på att lämna lägenheten.. Ringde förra veckan å sa att jag inte kommer på fler bm besök, å väntar ff på att min bm ska ringa upp mig, hoppas på imån.  Att ha så här ont börjar gör mig sjuk nu med, å jag vill inte bli sämre nu innan bebben kommer... Så jag hoppas hoppas att min bm kan ringa å prata med spec mvc å att dom kan tänka sig att ovärdera de hela med att vräka pyret lite tidigare...

Men vågar knappt hoppas....  

• Sir Bubbalots mamma
    Bellas7 skrev 2011-08-28 19:12:49 följande:
    Kjaam vänta nu här. Du har 34 dagar kvar sa vi.. Hallå vi var ju två på soffan :)

hehe just de sorry tar genast tillbax de.
  • Sir Bubbalots mamma
    Alicia72 har bara varit hos sjukgymnast. å kan inte gå ner om trappen så lär inte prova de innan pyret kommit ut.. men efter ska jag nog gå till en.. mitt sitter i höfterna, därfram å ljumskarna. har lite ont där bak. Höfterna låser sig på mig med å jag kan inte resa mig eller röra benen.. å de knakar hela tiden när jag rör mig..å de gör ooont.

:(
    tycker kan man få snitt för man e rädd så borde de kunna hjälpa mig som mår så här..    

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma