Plus igen efter mf/ma
Ska sova mera nu...
Inte skrämma oss så! Mer info nästa gång:P
Skönt att du fått piller. hoppas de släpper å du får sova!
Inte skrämma oss så! Mer info nästa gång:P
Skönt att du fått piller. hoppas de släpper å du får sova!

Hejje Leava!
31dagar här..(+14) Jämna plågor skulle jag väl säga.. Fick pratat med min värdelösa bm igår. hon va inte mycket till hjälp.. tjata bara om hemtjänst. å de har jag ju redan maken till ;) Han har varit hemma hela veckan med mig. Fast de e ju för han e sjuker.. Jag verkar dock ha klarat mig. Fast jag har ju redan feber så de skulle väl kvitta om jag blev sjuk.
Jag har haft en stressig dag här idag. Vakna 10. sen fick jag ju skynda i mig frukosten så jag han spela lite sims innan förlossningskliniken börja 11. :)
Härligt att basta.. de skulle jag med vilja.. Va snällt att du dela med dig av din medicin till winston.. så han slapp ha ont han med.. Jobbigt att du fick sd av de lilla.
Titanic är ju sorglig. så de e ju inte konstigt de blev för mycket för stackars lilla winston..
Hoppas de ger med sig snart Mct!
Kramis
Idag e jag trött.. sovit hela 2h 40min inatt..bläääää..
Men känner mig lite gladare då jag fått en läkartid imån bitti. dock inte på spec mvc utan prenatal.. men jag hoppas de kan hjälpa mig något ändå.
Leaeva klara du av att se fl-kliniken idag? jag sitter här å storlipar å fick byta kanal... vill bara se solskenshistorier....
MEN usch Mct.. Du har en tuff vecka du! detta kan inte hjälpa din huvudvärk! Såå skönt att de såg bra ut...