Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

Bellas7 skrev 2011-10-04 05:52:02 följande:
    Ja jag är 27 fulla så de borde stanna lite till. Tappen var 3 cm så det var ingen jättefara i allafall. Jag mår ok annars.

Ja sluta testa nu.. 2-3 är bra och räknar du äl den 14 borde du vara 4+ 6 så det stämmer super bra :))

nej nej nej. tänk på winston.. dom måste stanna inne ett par vackor till.. annars kommer han bli ensam å ledsen..

tänker på dig massor *kram* 
  • Sir Bubbalots mamma
    Bellas7 skrev 2011-10-04 11:36:18 följande:
    En uppdatering från mig. Har fått åka vidare till Lund då jag är bara 27+ ligger nu med dropp och sprutor för det ska lugna sig. Barnen mår bra i magen, winston är ledsen massor :(
    Jag mår ok, har ju bestämt mig att inte få dem så här tidigt så nu väntar jag bara ut tiden :)

Hoppas de lugnar sig! Lund e ju bra ställe! :)
  • Sir Bubbalots mamma
    3 barns mamma84 skrev 2011-10-04 14:03:41 följande:
    Vattkoppor här misstänker jag öööh vad ska jag göra ?

Låt bli å klia!
  • Sir Bubbalots mamma
    3 barns mamma84 skrev 2011-10-04 22:28:04 följande:
    Bilder finns i tråden ''äntligen barn'' på elias prickar inte stora bilder tagen med mobil ..
    temp idag 38,7 39,8 och för 45 minuter sen 39,2 med panodil i rumpan .. 

Kyl ner han lite..kall dusch eller kalla blöta handukar
  • Sir Bubbalots mamma
    3 barns mamma84 skrev 2011-10-04 22:37:57 följande:
    Kjaam: hihi han pekar finger men GUMMAN vad har du lärt honom han är ju bara 2 dagar gammal

du de gjorde han när han kom ut.. bm å läkaren hade jätte roligt åt de..:P
  • Sir Bubbalots mamma
    Dag och natt skrev 2011-10-05 09:51:51 följande:
    Åh håller också tummarna för leaeva, jag missade det igår. 

Alltså jag blir så ledsen, är i v 5+5 idag och cb veckoindikator visar fortfarande v 2-3. Bröt ihop fullständigt i morse när jag såg det, känns som man bara går och väntar på ett mf. Har ringt för att boka ul-tid nu för jag klarar inte av att vara så här orolig. De ska ringa upp under dan/morgondan. Så här var jag inte förra gången, jag testade en gång och that´s it. Jag blir så trött. 
    gumman då..du ska låta bli å testa.. de gör en bara nojjig i onödan.. dom får sätta test förbud på dig med ju:)

bra att du bokar en tid för ul.. hoppas du får en tid nästa vecka.. 

Kraaam   
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma