Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Plus igen efter mf/ma

maria204 skrev 2011-02-26 14:52:26 följande:
    Hej på er! Hoppas att ni har en trevlih lördag!! Jag har inte hunnit läsa igenom alla sidor, men vad skönt att din bebis bestämde sig för att vänta lite längre med att komma ut Sofy!!

Snygg vagn också! Jag har bestämt mig för en Teutonia mistral s, men då gäller det att spaaara! De är ju inte direkt billiga, även om jag skulle köpa den från Tyskland...

Ego: Det sparkas heeeela tiden och det är så härligt! Jag har gått ini v.21 och har en rejäl bula på magen. Jag har haft en del sammandragningar de senaste kvällarna och det oroar mig liiiiiite då jag har fått de andra barnen tidigt. Annars är det så skönt att våga lite på att barnet vill bli färdigt den här gången. Jag har sytt lite bebisplagg och det ligger mer färdigutklippt och väntar på att bli sytt. Ett litet smakprov kommer här:

fina :)
    jag har också beställt en teutonia, fast en spirit s3 :D
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

Vilken fin stämning vi har tjejer? :D

Igår hade jag förvärkar i flera timmar. jag älskade det =) ha ha hur kan man älska förvärkar? jo för då känns allt på riktigt...
    Så nu vill jag ju bara ha det hela tiden.'

ja jag vet, jag är sjuk :)

• Längtan efter liten
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-02-28 16:28:22 följande:
    hehe låter härligt! hur långt gången är du?  e ny så jag har inte riktigt koll på alla än!
    jag går in i vecka 36 på onsdag...
    vilken vecka är du i?
  • Längtan efter liten
    telgebo skrev 2011-02-28 16:29:40 följande:
    tack för tips men fixar inte att sjunga och låtsas tjoa
    Längtan efter liten skrev 2011-02-28 16:26:05 följande:

Vilken fin stämning vi har tjejer? :D

Igår hade jag förvärkar i flera timmar. jag älskade det =) ha ha hur kan man älska förvärkar? jo för då känns allt på riktigt...
    Så nu vill jag ju bara ha det hela tiden.'

ja jag vet, jag är sjuk :)

varför ironisk
    ja varför inte? jag tycker rent ut sagt att detta är skit barnsligt.. vi är väl alla här inne vuxna eller?det är bara att lägga ner det.. gå vidare nu, och det skriver jag till alla inte BARA till dig så du behöver inte ta åt dig allt!
  • Längtan efter liten
    needtobreathe skrev 2011-02-28 16:35:24 följande:
    Hur känns dina förvärkar? Skrattande
    de här är inte så jätte jätte farliga.. men det svider/gör ont i nedre delen av magen som mensvärk ung. och så går det ut i ryggen (beroende på styrka på värken) sen blir hela magen plus liten del av mig stenhård och ibland får jag tom försöka andas lite annorlunda...

dina då?
  • Längtan efter liten
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-02-28 16:36:02 följande:
    Oj ja då e de inte långt kvar! Vad spännande:D

Jag är bara i v9+2.

Ska dock berätta för min pappa imorgon att jag är gravid igen! Ska kalla han för morfar.. för de vet jag att han fasar för att bli!! han tycker han e aldeless för ung! Ska på semester med 60 släktingar på min fars sida och kan inte dölja att jag är gravid så även om de e tidigt så ska jag berätta.
    bara och bara? det är väl inte så bara? tiden går fruktansvärt fort ska du veta.
    Jag minns SÅ VÄL när jag var i vecka 10. Det känns allvarligt talat som om det vore igår..
    Men nu sitter jag här 26 veckor fram och fattar inte han kan komma vilken dag som helst och som mest 6 veckor..
  • Längtan efter liten
    needtobreathe skrev 2011-02-28 16:40:20 följande:
    Okaj :D Hm, ja har så svårt o förklara.. men som konstant jäkla mensvärk som gör skitont, i både mage + rygg konstant, sen kommer de SD också o då blir ja typ kallsvettig o får andas annorlunda o så känns de som han ska ramla ut mellan benen på mig om ja är uppe just då, haha..
    ja det med att ha ska ramla ut kan jag också känna... det känns nästans om han ligger där nere redan :) haha..
    men du har nog liiite värre än mig ;) du ska ju föda vilken dag som helst :D
  • Längtan efter liten
    telgebo skrev 2011-02-28 16:41:01 följande:
    lägga ner hoppet gjorde jag i morse redan
    du ser ju hur du skriver?
    sa jag något om att lägga ner något hopp?
  • Längtan efter liten
    needtobreathe skrev 2011-02-28 16:44:52 följande:
    Haha jaa, känns som han är påväg ut emellanåt för de trycker så neråt.. men jag - föda? Ja om 6 veckor ungefär ;) Inte innan dess.. har inte tid me de än! :D Du, Happi, Färnevik, Pinklove o en hel hög är ju innan! :D
    ha ha ha ja men som om du tror att vi kommer få före dig då?
    inte jag kommer det iaf..jag kommer ju tom gå över tiden.. så jag väntar så fint på dig jag.
    men jag tycker nog din lille kille kan stanna liiite till iaf så du hinner med ALLT du ska göra -asg-
  • Längtan efter liten
    telgebo skrev 2011-02-28 16:47:04 följande:
    nej du skrev att jag var gjantif och skulle lägga ner och jag tackar för din förståelse oc pepp
    ha ha ha läs vad jag skrev igen och läs ordentligt denna gången...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma