Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Plus igen efter mf/ma

needtobreathe skrev 2011-02-28 16:49:27 följande:
    Japp de trorjag faktiskt! Skrattande Vi kanske får ungefär samtidigt då ;) Men än kommer han inte komma.. sådeså ;)
    det återstår att se :) jag ska till skillnad från dig iaf FÖRSÖKA få ut min bjässe!
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    färnik skrev 2011-02-28 17:26:03 följande:
    ja du skulle bara VÅGA föda innan oss! Då jäklar!!! {#emotions_dlg.djavulsk}
    så känner jag med, jäkla skit unge :) haha... vi ska minsann ha före henne! det gör vi en pakt på!
  • Längtan efter liten
    mallanis skrev 2011-02-28 17:36:19 följande:
    Färnevik och längtan då får ni allt sätta fart för Devin tror jag snart tänker titta ut! ;)

Hade vi inte en lista på beräknad bf på er? Visst var Färnevik först på 8 mars och Längtan lite längre fram eller hur va det?
    jo jag ska ju inte ha förns den 5 april så jag har ju liiiite till. men ni får minsann vänta in mig.. hur snällt är det annars menar jag? bara lämna mig ensam så där..

Devin får minsann vänta lite
  • Längtan efter liten

mallanis: men såg ju nu att du inte ska ha förns juli din rackare!!!! inte ska du hinna före... då jäklar.

• Längtan efter liten
    sugarrush skrev 2011-02-28 17:47:14 följande:
    Telgebo:
    Jävligt intressant att du inte ens kan kommentera, än mindre be om ursäkt när jag uttryckligen skrivit att du gjort mig ledsen på riktigt.
    Mycket intressant när du nu vill att andra ska be om ursäkt till dig och skriva "kram".
    men vet du? vi lägger ner... det är onödigt att ödsla energi på en massa trams eller hur?
    våran tråd som brukar vara så mysig... nu återgår vi till det tycker jag.. kram.
  • Längtan efter liten
    mallanis skrev 2011-02-28 17:36:19 följande:
    Färnevik och längtan då får ni allt sätta fart för Devin tror jag snart tänker titta ut! ;)

Hade vi inte en lista på beräknad bf på er? Visst var Färnevik först på 8 mars och Längtan lite längre fram eller hur va det?
    ahaaaa nu fattar jag. det är ju sofys grabb som heter devin... är ju helt blåst idag!
  • Längtan efter liten
    needtobreathe skrev 2011-02-28 17:51:29 följande:
    Alltså, vad äre för mobbning här nu?! ;) Färnevik och Längtan, ni hinner först! Devin har lovat o stanna tills jag säger att det är ok, och de äre ju inte än! ;D

Haha ja gissningslistan ja.. nästa månad äre dags o gissa på oss aprilisar! ;)
    mobbing, ja det kan du minsann ha!!! du ska alltid vara först med ALLT! haha.. ;)
    nej men skämt åt sido. de kommer ju när de vill och jag tror att min tycker om min mage, den är säkert full av bomull eller något ;)

ja det ska bli kul att se den gissnings listan haha..
  • Längtan efter liten
    needtobreathe skrev 2011-02-28 17:55:13 följande:
    är du inte de varje dag? {#emotions_dlg.djavulsk}
    nej!!! jag var inte det en dag förra veckan faktiskt :)
  • Längtan efter liten
    Muffe skrev 2011-02-28 17:54:48 följande:
    Tjejer, är det normalt att ha en obehaglig känsla/sammandragning så fort man står eller går i v 31?
    Jag har suttit ca 4 timmar och stått ca 4 timmar på jobbet idag, och när jag kom hem och även lite på jobbet så är det så himla obehagligt att framför allt gå! Är det normalt?

nu när jag kom hem hade jag tänkt baka men det finns ingen chans, ska ligga hela kvällen. Dessutom är sambon bortrest. Shit, är orolig att bebis tänker komma men så illa är det kanske inte?

Men ska magen verkligen bli hård bara för att man går tio meter?
    du behöver inte oroa dig.. det är normalt..
    vissa känner av sin sd mer och andra mindre.. jag har kännt av min läääänge när jag har gått och så..
  • Längtan efter liten
    telgebo skrev 2011-02-28 18:02:35 följande:
    jag har läst och det stod att jag var fjantif och skulle lägga ner så jag har inte missförstått nånting av din fina omtänksamhet.
    färnik skrev 2011-02-28 17:22:58 följande:
    Men då ringer du mvc och gråter i deras telefon. mår du så dåligt som det verkar så kommer de inse allvaret och fixa kontakt med kurator snabbt...
    Jag är ju inte ens inskriven ju och har ingen BM så det tror jag inte.jag har visst skrivit till dig, backa några sidor så ska du se
    då har du inte läst.
    jag skrev inte att DU var det utan att hela grejen med att hålla på är barnsligt! vi är vuxna eller hur?
    eller hur gammal är du?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma