• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Lallan skrev 2010-07-26 15:09:17 följande:
    Varit på rul idag och datumet stämmer fortfarande hyfsat med tidigare datum. Ena bebisen har fortfarande julafton och den andre har mått som visar på 21/12. Allt såg bra ut och bm var otroligt duktig och nogrann. Har aldrig varit varit på ett så nogrannt ul tidigare. Dessutom så var hon tydlig och förklarade allt in i minsta detalj. Bilderna var dock svåra att få några bra då dom låg så trångt men ska lägga in i tråden senare när jag fotat dom.
    Underbart med lyckat RUL :) En befrielse att få se dem båda och skönt att BM var noggrann. Så den ena är lite mindre än den andre, är väl vanligt. Du får lägga in fotona sen så vi får se då det är kul när det är två med.

KRAM
  • Cat79

Har lagt in min 1:a  magbild nu. Försökte lägga upp en UL-bild men vet ej hur man tar bort mina personliga uppgifter. Har visserligen bara bra från 12 fulla veckor så jag hoppas på fler i nästa vecka.

Hoppas ni alla mår bra! Själv njuter jag av sista dagarna på semestern. KRAM

• Cat79

Tråkigt med er som haft barndom med alkohol iblandat. Förstår att ni tar det mer hårt när ens sambo kanske råkar dricka lite för mycket o s v . Aldrig kul att få hem en dyngrak sambo, har hänt här med... men händer ej ofta. Stor kram till speciellt Mabaja.

Längtan efter liten: Välkommen hit! Har du precis plussat? Här finner du stort stöd i en lång resa vi alla har framför oss. Tråden är full av positiv energi som kan behövas!

Så underbart med alla lyckade VUL och UL, vi är så värda detta!!!!

Imorgon börjar jag jobba efter att ha haft 4 v semester, känns lite si så där men samtidigt måste man börja nån gång. Ser framemot en höst med en växande mage (våga tro detta nu) men det jag har lite ångest för är allt ansvar jag har på jobbet som jag måste få hjälp med...

Nu ska jag njuta av denna söndag, blir nog att rensa och fixa lite hemma, en promenad samt en fika med min bästa vän.

Kram till er alla!

• Cat79

September 2010 {#emotions_dlg.flower}
    MB73 - 24 september (1a försöket efter MA)
    Mabaja - 30 september (3e försöket efter MA)

{#emotions_dlg.flower} November 2010 {#emotions_dlg.flower} 
    Nataliesliv - 20 nov (1a försöket efter MF)

{#emotions_dlg.flower} December 2010 {#emotions_dlg.flower}
    Majmamman08 - 11 december (1:a försök efter MF)
    2 barns mamma84 - 14 december (1:a försöket efter ett MA 3:e barnet nu)
    Lallan - 23 december (ma v11, mf v 14)
    Pyret12 - 24 december
    Maria A 78 - 24 december
    Bjornis - 25 december (2 mf och 1 ma. 4:e försöket efter ma)
    Ebebis08 - 27 december (mf 23/3 gravid igen 30/3)
    No way - 28 december
    Anna TheSunshine - 29 december (2: försöket efter MF)
    nyttförsök2010 - 29 december (1:a försöket efter MF)
    gemigsinnesro - 29 december (4 försöket efter mf)
    cat79 - 30 dec (avbryt.grav v 22 nov-09, MA jan-10)
    maria204 - 31 december (2:a försöket sedan MA feb-10)
    Kajsalisa - 31 december (2:a försöket efter MA jan-10)

{#emotions_dlg.flower} Januari 2011 {#emotions_dlg.flower}
    Mami82 - 4 januari (2:a försöket efter MA jan-10)
    PåvägMotSyskon - 5-6 Januari.
    Rontgensyrran - 7 januari (3:e försöket efter MA)
    toksnippa - 9 januari (2:e försöket efter MF)
    Bev - 10 januari (3 mf sen okt 2009)
    Daniela01 - 14 Januari (2mf och 1ma, 6:e försöket efter senaste MA)
    GravidElla - 15 Januari ( 1:a försöket efter MA/MF okt. 09 )
    misslouie - 17 januari (5:e fösöket sen MF okt-09)
    fröken SJ - 23 januari (2:a seriösa försökte efter Mf Jan-10)
    Sommaren2005 - 24 januari (1 försöket efter mf april -10, 14:e försöket totalt)

{#emotions_dlg.flower} Februari 2011 {#emotions_dlg.flower}
    Cjes - 2 februari ( 3:e försöket efter MA januari- 10, Hade även MF oktober- 09)
    Odd - 5 februari (första försöket efter 4 mf på raken)
    Inga76 - 11 februari (1:a försöket efter MA mars -10)

{#emotions_dlg.flower} Mars 2011 {#emotions_dlg.flower}
    Smålandsjänta - 5 mars (första försöket efter 2 mf)
    pinklove - 6 mars (första försöket efter mf juni-10)
    Happiness- 15 mars (försökt sen nov -09,1:a försöket efter IVF i juni)
    Färnevik- 26 mars (2:a försöket sedan MA med tvillingar i april-10, MF jan-10, MF maj-09 samt MF 03.)
    LittleJunia- 30 mars (4:e försöket efter MA mars-10, samt missfall nov-09)
    Längtan efter liten - 30/31 mars (mf 08, mf 09, ma10), andra barnet

• Cat79

Är det denna lista som är uppdaterad? Såg ex Maria204 som tyvärr inte är aktiv här just nu.
    Kul att listan är så lång :)

Imorgon är det jobb igen.... men men.

• Cat79

Röntgensyrran: Grattis till lyckat RUL och Smålands jänta, grattis till lyckat VUL!!!

Ni är för roliga ang sex... min sambo har varit likadan till och från, har inte riktigt velat då han är rädd att nåt ska hända men lite trevligt blir det då och då :)

Igår kväll fick jag ett så tråkigt besked.... en av mina närmaste vänners sambo förlorade både sin pappa och sin bror samma dygn :( Helt olika olyckor??? osannolikt men sant och det är så jävla hemskt och livet är så grymt. Brorsan var bara 23 år och hade hela livet framför sig. Usch... är så ledsen för de kvarstående familjemedlemmarna.

Det gäller att ta till vara på varje dag!

Har jobbat första dagen idag och är helt slut.......... blir sängen snart. Kram

(Om ni ser nån i listan som ska bort så får ni med uppdatera, har inte jättekoll själv)

• Cat79

Gratis Färnvik till pickande hjärta! Grattis No Way till lyckat RUL och till flickan i magen.

Ego: Har de senaste dagarna fått så ont i magen tidvis.... det hugger till och sticker till runt naveln, får en del knip så jag får lägga mig ner. det händer mest em/kväll??? Givetvis orolig! Mina tarmar jobbar extra känns det som och hård i magen är jag med. Kan detta vara farligt för liten? Ska på RUL imorgon och hoppas han el hon mår bra trots min mage. Känner ni igen er i nåt av detta?????

PåvägMot Syskon och Kajsalisa: kul med RUL för er med nu i dagarna.

• Cat79

Idag var jag på mitt 2:a RUL då det första var lite tidigt. Allt ser kanon ut och det är en rörlig bebis hos mig. Vi vill inte vänta kön utan vänta till vi har henne eller honom i vår famn. Är i v 18-4 och BF 2 jan 2011 - uppdaterar mig i listan. Är så lycklig nu även om vi gjort fler UL sen tidigare så kändes detta extra viktigt.

Odd: Hoppas det inte blir värre för dig och som du skrev vore det nog kanon med sjukgymanst. Kram på dig.

Ser framemot fler glädjande besked innan vi tar helg. Ska lägga upp en fin bild så småningom.

• Cat79
    kajsalisa skrev 2010-08-05 17:46:47 följande:
    Grattis Cat!! Härliga nyheter!! Håll tummarna för mig imorgon bitti, då är det min tur. Börjar bli nervös nu...
    Ja det är helt underbart! Givetvis håller jag tummarna för dig men du behöver inte vara orolig - din bebis kommer med att vara perfekt :) KRAMAR
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma