Plus igen efter mf/ma
Planering om vagnar kläder och gissa på vad det blir längta sig fram till ul och rul och bara njta.
Slippa illamåendet och bara se magen växa
Du har ALLT framför dig sen kan jag säga att tiden kommer gå FORT ..

och allt är över och du kan njuta av allt då när du har den lillen hos dig.
Det är en orolig väntan, det här. Jag undrar om jag någonsin kommer sluta tro att den dött, inte förän jag har bebis i famnen i alla fall...Hoppas ni som inte har det så gott idag och så att ni får det bättre kram på er vänner.
Idag van jag för FL som gjorde fel och sen blev jag inte sjukskriven hos läkaren men när jag kom hem började jag gråta av att ingen brydde sig om mig och hur jag hade det och har det.
Plötsligt ringer mobilen och en ''undersköterska'' syndenshjelper som det heter här i danmarkringde och sov förstod hur jag hade det
nu ska bara sambon ringa och jag ska få tid hon kommer hem till oss och vi kan prata om JOBB FÖRLOSSNING och min RÄDDSLA då jag höl på att dö 2008 ..
Nu äntligen tar folk mig på allvar !!!!!
orättvisst fy jag blir bara så lessen 
Godmorgon.
Har inte sovit ett skit inatt då jag var uppe hela natten av att ajg var morgon pigg
sen så kände jag inte elias sparka häller i magen och trodde plötsligt att han var död
Idag gav han mig en sprak det var allt shit han som är pigg och sprattlig varje dag så ska detta hända och göra mig rädd
hoppas att han lever iaf...
Är hemma på grund av huvudvärk och konsig mage och ingen sparkar från honom
än så länge