Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Muffe80 skrev 2010-09-13 11:02:53 följande:
    grattis till dig.... jag har 230 dagar kvar...
    Du har precis fått ett + gumman du har mkt att stå framför som
    Planering om vagnar kläder och gissa på vad det blir längta sig fram till ul och rul och bara njta.
    Slippa illamåendet och bara se magen växa
    Du har ALLT framför dig sen kan jag säga att tiden kommer gå FORT ..
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    rontgensyrran skrev 2010-09-13 11:04:51 följande:
    Gud vad härligt att vara nere på tvåsiffrigt. Jag har 15 dagar kvar tills dess.
    Vilken dag har du där du e på 100 talet ?
    Se det och bara längta dig fram snart står du där med

Själv e jag rädd blir ännu räddare för varje dag jag längtar emn ändå inte..
  • 3 barns mamma84
    Mamma till W skrev 2010-09-13 11:10:14 följande:
    och jag har 17 dagar kvar! Skrattande
    Hahaha precis
  • 3 barns mamma84
    rontgensyrran skrev 2010-09-13 11:13:19 följande:
    hahahaa..kan jag tänka mig du vet ju vad som komma ska. Jag är inte alls rädd, har ju ingen aning om vad som väntar mig. Jag har 115 dagar kvar idag.
    Du har allt framför dig det värta som du aldrig varit med om är smärtan men det UNDERBARASTE som försvinner DIREKT är när din bebbe kommer till digHjärta och allt är över och du kan njuta av allt då när du har den lillen hos dig.
    Smärtan ska man bara säga tack och välkommen till sen är det bara pinna ont men det går över så fort igen

Detta är mitt tredje gång jag får uppleva detta med svett och tårar men FAN VAD HÄRLIGT det är sen !!!
    115 dagar kommer gå fort ska du se
    Du borde bara tänka på dom jävla 200 dagarna hahahaha
  • 3 barns mamma84
    färnik skrev 2010-09-13 12:10:28 följande:
    Idag har jag kräkts i ett sedan jag vaknade, har hinken jämte mig hela tiden och ulkar väl åtminstone var 5:e minut, men det kommer bara slem, och galla. Kräks

4 dagar kvar till KUB nu, måtte den lilla där inne leva och vara frisk! Jag är mer orolig över att den ska vara död, än att den ska vara skadad, faktiskt. Inte för att det finns några tecken på att den skulle vara det, död alltså, men jag vet ju av erfarenhet att man kan ha alla tänkbara graviditetsåkommor, och ändå bära på ett dött foster... GråterDet är en orolig väntan, det här. Jag undrar om jag någonsin kommer sluta tro att den dött, inte förän jag har bebis i famnen i alla fall...
    Fy du ska inte tänka så gumman din bebis har det bra annars skulle du inte må illa tänk nu på de posetiva och var lycklig och glad
    Den lille du har har bara ett stort spratt med dig hehe och vill att sin mamma ska må lite illa bara..
    Fram med hinken nu och skratta och spy du e gravid och ja man ska inte njuta av att må illa men igentligen man e ju gravid o har symtomer
  • 3 barns mamma84

Hoppas ni som inte har det så gott idag och så att ni får det bättre kram på er vänner.

Idag van jag för FL som gjorde fel och sen blev jag inte sjukskriven hos läkaren men när jag kom hem började jag gråta av att ingen brydde sig om mig och hur jag hade det och har det.
    Plötsligt ringer mobilen och en ''undersköterska'' syndenshjelper som det heter här i danmarkringde och sov förstod hur jag hade det nu ska bara sambon ringa och jag ska få tid hon kommer hem till oss och vi kan prata om JOBB FÖRLOSSNING och min RÄDDSLA då jag höl på att dö 2008 ..
    Nu äntligen tar folk mig på allvar !!!!!

• 3 barns mamma84
    toksnippa skrev 2010-09-13 21:22:29 följande:
    Fick veta idag att en bloggkompis bebis i magen somnat in, hon hade inte kännt rörelser på ett tag och åkte in för en koll, hjärtat hade stannat. Hade BF bara om några veckor. Lider så med dem, och blir riktigt nojig nu - det är inte vanligt men när man äntligen kommit så långt som man gjort känner man att man börjar slappna av, tänk om man råkar ut för något så dylikt? Usch... mycket tankar... 
    Gråterorättvisst fy jag blir bara så lessen Gråter
    beklagar..
  • 3 barns mamma84

Godmorgon.
    Har inte sovit ett skit inatt då jag var uppe hela natten av att ajg var morgon pigg sen så kände jag inte elias sparka häller i magen och trodde plötsligt att han var död
    Idag gav han mig en sprak det var allt shit han som är pigg och sprattlig varje dag så ska detta hända och göra mig rädd hoppas att han lever iaf...
    Är hemma på grund av huvudvärk och konsig mage och ingen sparkar från honom än så länge

• 3 barns mamma84
    toksnippa skrev 2010-09-14 09:15:24 följande:
    2 barns mamma84: Ja visst är det hemskt? Usch usch... blir så illa till mods!

Bjornis: men fy... det borde inte få hända! Inte så nära inpå... tog de lång tid för dem o komma på fötter igen?
    Själv tror jag att jag befinner mig där ju e så rädd han sparkar ingen ting här hur lugn som hällst
    Har fått i mig en macka och kall oboy men inget än ???
  • 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2010-09-14 08:34:59 följande:
    "god"morgon tjejer.

Vaknade med illamående idag igen och spydde i duschen.... älskar verkligen parasiten i min mage, hm.
    Fy fan så vidrigt det är. Nu tog jag en tablett här på jobbet och ber till gud att den snart hjälper....
    Visst är det härligt att vara gravid ?
    Hoppas du har det bättre snart .
    kram
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma