Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Igår när ajg var hos läkaren hade graviditets kontroll så lyssnade han på Elias hjärta och det gick ju men ajg blev LITE orolig då man inte kunde höra hans hjärta helt narmalt och fort det gick likom wow wow wow wow likom låååångsamt

Med mina andra har det gått WOWWOWOWOWOWOWOW likom sabbt och högt

Han sparkade igår som en galning på kvällen var han piss lugn och i natt när jag skulle på toan var han piss lugn och jag som alltid har en nattugla i magen..
    Idag har jag bara fått en buff det var då jag tryckte på magen men nu nej igent alls

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2010-09-14 09:21:38 följande:
    Pest och pina just nu. Kan ju inte jobba alls, sitter bara med benen uppe på skrivbordet typ och inväntar hemgång.
    Fy
  • 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2010-09-15 07:40:35 följande:
    Jag kan inte sluta gråta, tårarna bara rinner nedför mina kinder, dels lider jag med sugarrush och sen så fick jag troligen missfall i morse FY FAN så orättvist, jag orkar inte mer.

Sambon är jätteledsen och jag orkar knappt inte skriva här

när jag vaknae i morse kände jag hur ngt rann, sprang till toan och då var det massor med RÖTT blod på hela benen, i toan och på golven Vilken jävla syn......

Är sååååå ledsen, vad gör man??

FAN FAN FAn...

Och så sugar, på samma dag? är det ens möjlgt??? Vi får stötta varandra om det nu är så illa för dig som för mig.
    Neeeeeeeeeeeeej fan fan fan det får inte vara sant !!!!
    Tänker på er jag gråter av det ni är med om just nu..
    Hur mkt/lite blöder du nu ?
    Har du ont just nu då ?
    Åk in till akuten och få en Vul
    Hjärta
  • 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2010-09-15 10:47:15 följande:
    Måste skriva av mig lite till.
    Kärringen sa att jag inte kunde göra ngt och att om man blödde mycket iv  8 så var det alltid missfall, sen frågade jag om jag skulle vänta på att klumpen kommer ut men hon sa att de är så tidigt så detk ommer inte komma ut nån klump... VAD vet hon om det, det gjorde ju det sist på mig?

Det enda jag skulle göra var att ta ett grav.test om TRE veckor sa hon..... jävla bitch! Varför inte alltid bli kollad när man får missfall så man kan få lite ro i kroppen?
    Du åker in när du ringer din sambo NU gumman du väntar inte tills kvällen bättre och ta allt jobbiga nu och få reda på allt NU !
    Tänker på er.

Kan berätta att när jag fick mitt MA i vecka 8+ så hade jag inte ont jag bara blödde som en jävla gris ..
    Dagen innan MA så fick jag på natten en blödning som en 5 krona rött och jag gav upp direkt det kom inget mer satte på mig bindan och gick o la mig.
    På morgon ran det kraftigt och jag och sambon åkte till barnmorskan direkt då hon ville undersöka mig.
    Dit kom vi blödde som en gnu och fick bli undersökt och hon såg bara massa massa blod men under inte se om det var ett ma påväg
    Hon ringde direkt sjukhuset och jag o sambon åkte dit.
    Där fick jag göra VUL och den fanns där men påväg bort från kroppen.
    Fick en tid till och kom till sjukhuset och det fanns fortfarande räster kvar men inte allt som hade kommit ut ännu.
    Fick åka hem fick tid till skarpning och åkte hem igen.
    På kvällen hörde jag ''blums'' och såg att där var h*n i toa bottnet och jag grät floder men var oxå glad att det hände nu och inte då ..
    Åkte in dagen efter för skarppning men jag berättade att nu hade den kommit ut och jag fick ett rum och fick ta av mig kläderna  men DÅ blev jag förbannad jag ville inte bli skappad då allt kommit ut.
    Fick göra VUL igen och allt så bra ut och jag fick åka hem.
    Fick efterkontroll igen när allt var över och dom såg sen att ajg hade ägglossning på gång

Emryt var redan död i vecka 4 men kom ut i vecka 8+ ..

Skit i barnmorskan ÅKT IN nu ..
    Tänker på er otroligt mkt..
    Hjärta
  • 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2010-09-15 11:18:06 följande:
    Blöder brunt nu, inget ont. BM har redan konstaterat missfall, eftersom det alltid är det om man blöder mycket i v 8 enligt henne.... (det är ju inte alltid så, ska fan säga till henne nästa gång att hon har fel... , se bara på Sofy)

Orkar inte göra vul tror jag, vill inte bli idiotförklarad en gång till där.
    Du blir inte Idiotförklarad ta hand om din kropp gumman istället..
    Det kommer vara skit jobbigt jag vet men det är över sen ..
    Gör dit VUL nu det är bättre ..
    Du kanske e gravid eller inte det kanske e så att du väntar Tvillingar men en går bort nu och en finns kvar ..
    Det kanske bara e så att du blöder men inget är fel och det kanske e så att du var tidigare än dom trott ..

Jag vet inte men kolla upp gumman
  • 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2010-09-15 11:24:37 följande:

Tack för solskenshistorian men alla mina symtom är borta också, vilket är ett dåligt tecken Men visst, det känns ovisst att inte VETA till 100 % vad som händer. Jävla vården!

Som jag säger som alla andra säger gå nu och undersök dig ..
    Det är på dit bästa gummanHjärta
  • 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2010-09-15 13:08:55 följande:

Nu har jag blött en halv binda kan man säga... då ser det ju inte ljust ut.
    Hur mycket blödde du sofy, hade du binda sen osv?

man blöder olika mkt men det låter som MA  beklagar men kolla upp iaf gumman ..
    Jag blödde själv igenom hela min binda så jag fick ha dubbel bindor
  • 3 barns mamma84

muffe:
    Om du får starkt ÄL test nu så är du GRAVID och inget mf alls
    (VILL HOPPAS PÅ DET IAF)
    men du ta ett gravtest jag vill att du gör det och ser för du kan inte ha ÄL nu och få stegring om du nu trodde du hade fått ett mf..
    Det kan vara så att du väntade på tvillingar men den andra kom ut.

TESTA

• 3 barns mamma84

Tilllägger hehe illamående o trötthet hmmmm och starkt äl test hmm gumman och inga klumpar och inget blod hmmm låter som om någon fortfarande bor i din magen

• 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2010-09-16 15:05:35 följande:
    Ska testa när jag kommer hem, eller kanske imorgon bitti med grav.test så återkommer jag. dock tror jag det är starkt. Sist så visade testet positivt ca 10 dagar efter att klumpen kom ut och än har inget kommit ut.

Det känns som jag vill hoppa och studsa för att allt ska komma igång haha!

Längtar efter att få ngt bekräftat så jag kan berätta för min mamma.
    Hur mkt blödde du och hur länge hur många dagar ca ?
    Hur e det nu ?
    Vågar du stoppa in en finger och känna om tappen är stängd fortfarande ?
    Jag tror banne mig att du fortfarande e gravid gumman så måla inte jävulen på väggen ännu
    Hoppas nu för du sa ju att Äl är starkt jag det borde det inte vara om inget fanns

När jag testade med gravtest v 6 vissade det sig svagt men jag och alla andra och barnmorskan trodde att det skulle bli starkare..
    Men det vissade ju sig att när jag fick ma i vecka 8+ var emryt redan död i vecka 4 DÄRFÖR vissade det inga hormoner som var starka i kroppen.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma