Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Längtan efter liten skrev 2011-03-10 18:08:20 följande:
    sofy, du vill inte ge mig 1 stl av dina tuttar iaf?
    Hahaha, jo du kan få dom! Jag vill ha MAX c-kupa, så mycke finare enligt mig! ;) Ser inte så vulgärt ut när man har någe på sig, man kan ha snyggare bikinisar, typ trekant.. kan ja icke nu.. värdelöst..
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-10 18:45:56 följande:
    Hörrni nu tippar nog Längtan framlänges snart.....  Cool
    Hahahahahaha!!
  • needtobreathe
    Kjaam;

Hahaha, skillnaden MVC - Spec MVC? ;) Dom är SÅ mycket bättre på specen!

Nerå, förutom det.. beror ju helt på varför du går dit..

Jag har kontakt me dom för min blödarsjuka inför förlossning, lägger upp en plan, gör TUL + flöde osv, även där jag ska göra hinnsvep om 3 v för att igångsättningen ska gå så smidigt som möjligt.. (om det nu behövs..)

Men där finns ju spec läkare, kuratorer, barnmorskor, sköterskor.. alla du behöver! :)
  • needtobreathe
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-10 19:38:10 följande:
    hehe ok men då verkar de ju bra.. för jag e inte alls nöjd med min mvc :P fick inte äns en ordentlig inskriving. på 30min klara dom av både hälsosamtalet å inskrivningen..

Jag skulle dit för jag har en sjukdom som gör att jag ofta har feber och känner mig sjuk ofta. + att jag har problem med yrsel å svimmningar (oxå pga min sjukdom).  och jag kan få mycket problem av sjukdommen vid förlossningen vilket gör mig lite rädd..
    Haha, gillar inte min MVC heller. Känns som mina 2 sista besök där kvittar nu faktiskt, ska ändå till specen samma veckor för TUL + allt så då kan dom väl ta blodtryck o de där tycker ja, :)

Ah okej, va äre för sjukdom om man får fråga? :) Va inte rädd, dom e experter där o kommer lägga upp en fin plan för dig framöver! :)
  • needtobreathe
    Pinklove; Heja heja!!

Mimmi; De va nån som la ett bud på utgångspriset, o vi känner inte att de va värt dom pengarna eftersom ALLT behövdes göras om, så vi avvaktar o ser om de kommer ngt nytt..
  • needtobreathe
    FruW skrev 2011-03-10 21:26:33 följande:
    Okej, tråkigt, men man vill inte lägga alla sina pengar på boendet, vill ju kunna leva med! Mår du bättre nu förresten? Ta hand om dig vännen, kram :)
    Haha nä verkligen inte, o de hade gått på MINST 250 tkr direkt vid inflytt om det var så, och då va inte ens hälften gjort.. så nä.. men men, vi kikar vidare.. man ska ju inte ta första "bästa" heller! :)

Nje, mår inge vidare alls.. men men, ska inte klaga. Bara bita ihop.

Härligt förresten me ditt läkarbesök! Nu hoppas jag verkligen det går framåt!!

Kramar!
  • needtobreathe

Nä nu blire sängen.. dagens matintag blev en äggmacka + några skedar pasta.. jaja!

Småland & Färnevik - Hoppas allt gått bra för er idag och att ni nu gosar bebis! Uppdatera oss när ni har ork :)

Pinklove - Hoppas det drar igång for real för dig nu!! Envisa bebis ;)

Mabaja - Skönt att W är frisk! Obehagligt med såna anfall ändå dock.

Mimmi - Snart mår du illa av rätt anledning! Bra med läkarkontakt som tar en på allvar också! Allt är inte så jäkla normalt hela tiden som dom vill få det till.. grr!

• needtobreathe

Och fråga mig.. jag har gått me de flera veckor nu.. härmapa sötfilur! ;)

• needtobreathe
    Sugar, skrev till dig igår men de försvann nog i mängden ;)

Lycka till idag! De kommer gå finfint! :D
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma