Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Tack kjaam och Melika för tipsen om hårfärgning!
    Jag hade faktiskt tänkt göra det professionellt för första gången i mitt liv. Ska bli spännande.
    Tänkte att jag skulle unna mig det nu så jag känner mig fin även om jag skulle bli tjock och klumpig.

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Åh va fantastiskt Happi!
    Vi hann bli lite oroliga när vi inte hörde från dig.. så skönt att allt har gått bra.
    Vilken LJUVLIG liten Sofia ni har fått. GRATTIS!!!!!!! {#emotions_dlg.flower}

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Pancakes skrev 2011-03-24 14:26:58 följande:
    Jag gjorde det förra sommaren och det var underbart! Synd att det är så skitdyrt bara så att man inte har råd att ha det i jämt. Det blir lite chockartat när man tar ur det tyvärr. Men nu har jag vant mig i alla fall.
    Ska du göra långt eller bara så det blir tjockare?
    Så att det blir tjockare? Nu förstår jag inte, kan man göra slingor så att det blir tjockare?
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Pancakes skrev 2011-03-24 15:02:49 följande:
    Haha, nu missförstod jag :) Trodde du skrev hårförlängning, men det var slingor du menade alltså?
    Ja, haha, nu förstår jag vad du menar. Det där med chocken när man tar ur det... funderade på vad du menade för sorts slingor då.. hahaha
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2011-03-24 15:16:05 följande:
    Happi vad skönt att höra ifrån dig. hon är fantastisk!

Jag lämnar er nu... MA... varit död sen v8+? och hade tom tillbakabildats till 11 mm....
    Gud det gör så ont att skriva de här orden och jag gråter förtvivlat... jag orkar inte mer nu..
    MCT, jag gråter när jag läser dina ord.. Efter allt du har gått igenom, och nu det här...!  
    Jag är så ledsen att det inte finns ord.
    GråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråter
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    needtobreathe skrev 2011-03-24 16:54:18 följande:
    Haha som vanligt.. försöker undvika o skriva om de, ser så tråkigt ut ;) Men trött, sovit typ halva dan.. värdelöst! Jordens mensvärk, o ont mellan benen.. känns som ja blivit påsatt av en elefant - typ. Men svaret på varför de gör SÅ ont är ju för han ligger jättelångt ner me sitt "lilla" huvud.. (stora!)

Annars bra! ;)
    ...påsatt av en elefant...
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    needtobreathe skrev 2011-03-24 17:02:46 följande:
    sugarrush skrev 2011-03-24 17:01:28 följande:
    ...påsatt av en elefant...
    Hahaha, jaa.. de är hemskt!! Tungan ute Ser ut som de när ja går också.. fantastiskt!
    Kanske kommer Devin ut med snabel och stora öron då.. är det något som du har sett skymten av på ultraljuden...
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    MelikaH skrev 2011-03-25 12:48:29 följande:
    Hej tjejer!

Jag kan inte sluta oroa mig de senaste tre dagarna, vet inte varför jag helt plötsligt börjar känna så.
    Annars så tror jag inte att det är något fel men att jag inte alls mår illa retar mig, vet att vi pratat om det innan och att det inte är samma för alla men jag kan inte släppa det.

Har ni som haft MA och inte blött fått mer gulaktiga flytningar än vita som de brukar va under grav.? 
    Sen undrar jag om många av er har fått flera MA på raken? 
    Jag tycker mina flytiningar är jättegula faktiskt. (Och allt går ju bra för mig, senast i onsdags slog bebisens hjärta.) Det var bara i början som mina var vita och ofärgade.

Nix, bara ett ma. Men två mf dock.
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Nu har jag berättat för min chef! Känns skönt att ha det avklarat.
    Han blev glad för min skull, och uppskattade verkligen att jag sade till honom personligen (och inte via min min gruppchef, som många gör som inte vågar säga det till honom själv.)
    Skönt!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Sötfilur: Ja jag fick mailet, jättetack! Har inte hunnit svara (har suttit i möte hela dagen).

Nu ska jag snart sticka och kolla in POP:s rea! De har 30% på en hel del grejer! Bra att veta för fler här i tråden kanske?

Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma