Plus igen efter mf/ma
Sofy! Bara 13 dagar kvar!
Herregud kvinna, om 2 veckor är du mamma!
Jag är så glad för din skull! ![]()
Sofy! Bara 13 dagar kvar!
Herregud kvinna, om 2 veckor är du mamma!
Jag är så glad för din skull! ![]()
Längtan: GRATTIS!!!!
Idag har jag en ledig dag! Hade en sista semesterdag att plocka ut innan mars slut, underbart! Ska käka smaskens frukost på kafé och sedan gå och gravid-/bebisshoppa!
Sötfilur vännen, inte långt kvar nu! Hur länge till ska du jobba? I värsta fall kan du ju sjukanmäla dig en dag eller en eftermiddag och säga att du känner dig matt och yr. Tänker på dig!
Pancakes och Sötfilur: är det inte så att bebisarna är lite "periodare", alltså, i perioder livliga och i perioder lugna? Har för mig att jag läst att de brukar uppfattas som lugnare mot slutet, då har de ju inte så mkt plats att röra sig på. Mer sega rörelser sent alltså. Verkar som om Devin är lite av ett undantag som fortfarande är helt vild!
Der blir nog bara småshopping för mig idag. Vill gärna hitta en gravidbaddräkt till mig, ska till Istanbul om 1,5 vecka med jobbet och då tänkte jag kanske bada lite.... Sen så hade det varit kul att köpa något mer bebisplagg eller ngn leksak, ska iaf kolla in utbudet.
Barnvagn ska vi köpa i sommar, när vi ska till England och sambons familj. Prisarna är lite lägre där, så de där större inköpen sparar vi tills dess.
Kram på er!
Nu tittade jag på En Unge I Minuten från igår.
SHIT vad det verkar smärtsamt att föda barn. Jag kommer leva i förnekelse tills jag väl ligger där tror jag. ![]()
Haha, jag ser det lite som bra info inför att gå igenom det i framtiden själv.
Bra att lära sig lite om hur det går till, och olika bedövningssorter, och tekniker... Men det verkar som om alla förstagångsförlossningar är myyyycket längre än andragångsförlossningar. Och mer kaotiska! Hu!
Menmen, alla verkar ju sluta lyckligt iallafall, och det är väl det som räknas i efterhand.. ![]()
2-barnsmamma, beklagar sorgen. Cancer är fruktansvärt. Så ofattbart sorgligt!
Kram!