Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Lycka till Telge & Sugar!! :)

Nu ska ja iväg o hämta en grym gratisbox på Bigbaby i Häggvik ;) Yihoo! Me termometer, mandelolja, blöjor, våtservetter, tidningar, bebistandborste, inlägg osv.. + en sangenic blöjhink! Har ju angelcare nu som vi fick från babyland men sangenic har ja hört e bättre.. jaja, gratis e gott!
  • needtobreathe

Grattis Sugar till lyckat KUB!! :) Fantastiskt!

Och Grattis Telge till lyckat VUL.

Småland, bra jobbat me så stor kille ;) Hoppas ni blir utskrivna så BVC kan ta över!

Mabaja va söt W är!! :D Och stor!

• needtobreathe

Herregud det slog mig idag att det fan inte är många dagar kvar nu.. 26 för o va exakt.. gah!! Specen ringde mig för att vi ska kunna köra allt samma dag nästa gång jag ska på TUL.. så då blir de TUL, CTG + läkarbeök + hinnsvep. Som de ser ut nu blir det den 28e.. sen återbesök för bedömning av igångättningen 2v efter det.. jeez!

• needtobreathe
    MCT;

Härligt! :) Jobbigt med blodtrycket dock.. hoppas det stabiliserar sig snart! Jag har legat på 100/65 hela graviditeten.. blä! Men de får duga. Inge vidare att du svimmar dock!! Ledig idag? Vila så mycke du kan ;)

Vilken vecka är du i nu? Hoppas du får igenom KUB så de inte blir försent om du skulle nekas det.. :/

Kram!
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-17 10:02:35 följande:
    Ja jag fick ledigt idag, vi hade så lite patienter och sista är klart precis när jag hade hunnit ta mig tillbaka.
    Jag är 10+4 idag... så det ska väl hinnas med... fram tom v14 va?
    Härligt! :D Yes.. blodprovet till KUB tas ju tidigast 9+0.. men gärna såfort som möjligt efter det tydligen.. o UL fram till v 13+0 är väl de optimala.. Tycker dom kan skynda på det lite, grr!
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-03-17 10:05:58 följande:
    Sofy: Hur känns det att Devin snart är här? Har du börjat förstå ännu? ;) och du jag hade fel om första halvan av mars!
    Haha nej neej.. långt ifrån! ;) Ska jag ta hand om en bebis? Ska jag rulla barnvagn? Nä.. overkligt! ;) Hoppas ja förstår när han är ute dock.. ;D

Jaa.. du ser! Moahaha.. jag tror inte han kommer komma ut alls.. han stannar nog där till studenten! Envisa unge!
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-17 10:07:53 följande:
    Sofy har du ringt och kollat upp ang ditt mående?? Har glömt följa upp dig ang. det. ;) Får du fortfarande inte behålla något`?
    Haha va, jag? Ringt o kollat? Neru ;) Lika envis som min son.. haha! Jag mår bättre IDAG.. yihooo!! Pigg för första gången på evigheter o har ätit en Karins lasagne imorse kl 7.. bra frulle ;) Nu ska ja iväg o möta C för o käka lunch o sen funderar ja på Häggvik.. hämta gratisboxen me grejer.. fördriva tiden lite! :D
  • needtobreathe
    Längtan efter liten skrev 2011-03-17 10:11:23 följande:
    ha ha ha studenten, ja hejja :)
    snart sofy...
    det är ju fullmåne på lördag, då kommer han nog.
    Hahahaha eller hur! ;) Kommer ut me studentmössan på.. vilken grej va ;)

Joootack.. man kan ju önska! Då har pappa iallafall målat mitt skötbord svart som ja vill ha de, så då är de helt ok! ;) Inte för ja tror de.. men men :D

Du ska ju ha först! Ja väntar på min tur.... ;)
  • needtobreathe
    Bev skrev 2011-03-17 12:38:44 följande:
    Hej tjejer!

Någon som hört något från happi?

Kram till er alla!!!
    Hello..

Nää.. vi alla undrar vart hon tagit vägen.. :(
  • needtobreathe

Sötfilur; Hahaha, fantastisk dag igår mao! ;) Värdena såg ju bra ut! Depån är finfin! Dock att hon reagerade på tryck neråt? Min säger bara att allt e normalt.. så har jag ju dagligen, haha.. jaja! Uppe o kissar 7 ggr? Skoj ;) Jag är uppe 1 gång, men ibland bara vägrar jag gå upp.. haha! Då sover ja iofs 23.30-04.30 men ändå :)

Kjaam; Grattis! Härligt! ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma