Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

sötfilur;

haha ja de är sant ;)

ego;

gonatt tjejer! blir soffläge nu me världens värk i mage/rygg.. urk! hörs imorn!
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-03-18 10:37:26 följande:
    Nej det tror jag nog faktsikt inte. Sofy ligger nog bara och har ont just nu, hemma!
    sugarrush skrev 2011-03-18 10:40:06 följande:
    Jag tippar också på att Sofy är hemma och kämpar.

Puh, mitt bakgrundsillamående och min molvärk har ökat den senaste veckan. Skumt va! Jag går ju in i v.14 i övermorgon!
    You know me to well ;)

Nä men de här e inge kul.. känner mig skitskum i kroppen, har obehagliga sd mest hela tiden o blir helt matt i kroppen, o huggande värk i mage o rygg. blä!
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-03-18 10:59:05 följande:
    du är inte inne på att åka in coh kolla upp då? Jag vet att du har "klippkort" på fl men de kanske kan tala om för dig VARFÖR du känner som du gör... Kanske få en sovdos till natten så du får sova och vila ut ordentligt?
    Näää.. inte förrän ja ligger här döende av värkar! ;) Har lite o fixa me hemma också, tvätta o sånt.. måste få de gjort nu känner ja.. alla devins grejer alltså! :) sov ju skitbra igår natt o inatt faktiskt.. första gången på evigheter.. o nyss en powernap på 1 tim i soffan.. så nog sjutton är ja utvilad tycker ja! ;)

däremot har min tapp gått från bakåtriktad (där ja inte kunde känna den alls) till att va framåt.. vi får vääl se ;) 

(och ja, ja har sterila handskar på mig om ja känner däruppe..) haha :)
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-03-18 11:07:58 följande:
    framåtriktad kan ju tyda på att nånting är på gång iaf! :) Hoppas han kommer snart så du får må bra igen...
    jaa.. läste mig till de imorse ;) hohoo.. hoppas också.. inom 2v vore skönt.. trött på de här nu haha, gnällfia! fick ju helt plötligt ont i nedre delen av magen igår, o då gjorde ja inge spec.. sen kom den vanliga mensvärken blandat me sd som inte gör ont utan bara är obehagliga, o sen fick ja skitont.. o idag har de kommit mer i vågor, smärtan alltså.. mest sd som e jobbiga för ja blir så matt o får hjärtklappning..

devin e trött därinne också, så han kanske vilar upp sig för o komma ut.. i wish.. ;)
  • needtobreathe

Gah! Har inte läst ikapp men fick nyss en ganska stor rosa flytning/blod på pappret.. kan de betyda att någe e på g nu?!!?

• needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-18 17:30:26 följande:
    Det låter ju onekligen som att något händer! Har du ringt in och rådfrågat?
    Näää upptäckte de precis när ja skrev, flög på datan hahaha... ;) fl beronde eller? läser om teckenblödningar nu.. kanske e någe sånt..
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-18 17:52:31 följande:
    Nej då inte beroende, bara prioriterar rätt! Först informera oss, sen ringa!  Cool
    Hahaha ja justja, så äre ja ;) Ska avvakta o se om de kommer mer.. så ringer ja sen isåfall ;D
  • needtobreathe
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-18 17:54:09 följande:
    Sofy ring nu! Gah va envis du e;)
    MCT79 skrev 2011-03-18 17:55:28 följande:
    Jag är så jävla olik dig! hahahah!! Slå upp ordet avvakta i en ordbok och se en bild på dig! Slå upp ordet "RING!" å se en bild på mig! hahahahah!
    Hahaha jag är född oxe, dvs envis ;) Man ska inte belasta sjukvården i onödan.. har skrattat gott åt ett par stycken.. bla nageltrång i ambulansen, hahahaha.. o mensvärk.. jaja :D

• needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-03-18 18:01:45 följande:
    Sofy: Du är den envisaste person jag vet. Du är fan mer envis än min sambo och det säger inte lite!!!!
    Hahahaha nä ja brukar höra de ;) Envis som en oxe! Skrattande 
  • needtobreathe

Jaja tjatmonster! ;) Har ringt nu.. jäkla frågor.. "Har du värkar?" ... öh, "Nää men ja har jätteont i nedre delen av magen + rygg" o blabla. Hon sa att det kan va på g men svårt o säga över telefon, fick komma in om ja ville men ja ville ju avvakta så skulle ringa in igen vid halv 9 för o rapportera. Har kommit lite mer nu iallafall så vi får la seee :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma