Plus igen efter mf/ma
Hej hopp!
Har varit hos BM och lyssnat på hjärtat. tydligen har jag räknat fel tidigare (eller så räknade hon fel) för hon sade att det slog i 140-142 slag/minut.
Jaja. Huvudsaken är att det slog jämnt och fint. ![]()
Hej hopp!
Har varit hos BM och lyssnat på hjärtat. tydligen har jag räknat fel tidigare (eller så räknade hon fel) för hon sade att det slog i 140-142 slag/minut.
Jaja. Huvudsaken är att det slog jämnt och fint. ![]()
Tjejer, jag har känt något konstigt i magen nu idag. Antingen så är det någon slags liten kramp, eller så är det bebisen som ger tillkänna, jag vet inte. Måste få veta om någon av er känner igen det här!
Det känns liksom som en bestämd liten buff på ett specifikt ställe. Mycket tydligt, det känns nästan lite obehagligt faktiskt. Det känns i ungefär 1-2 sekunder, sedan försvinner det. Jag kände lite förut på höger sida av livmodern men tänkte att det nog var gaser. Men så fort jag började äta middag så började det igen, men nu hade det liksom flyttat på sig till vänster sida. Och hoppsan, precis nu kändes det i mitten!
Är det någon som känner igen det här? Är det kramp/mini-sammandragningar, ligamentvärk, eller måhända en livlig bebis? Oj, nu kändes det på vänster sida igen!
Är det någon som måhända har någon aning om det jag frågade om igår kväll... Jag funderar så!
Tack, hoppas ni har rätt! Ni är så gulliga! Men ja, det var ju inga klassiska bubblor eller fisksprattel, men ja, något var det.
LittleJunia, vem hinner först av dig och Sofy?? Spännande!
Telgebo. Jag lyssnade igår, i 15+1. Konstig inställning de verkar ha.
Helt jävla sjukt! Har just ätit en god och tung middag ute. Och nu ser magen ut som om den är i 8:e månaden! Helt absurt!!!! Ska lägga upp en bild imorrn så får ni se på hur bisarr den är!
Fint namn Cat! Härligt att det gick bra!
Jag blir riktigt hungrig av era inlägg! Mmmm...
Har suttit i möte hela dagen så det var MYCKET att läsa ikapp!
Telgebo, köp en doppler på Kjell o Company eller Teknikmagasinet så kan du lyssna själv på hjärtat. De kostar inte så mycket, typ 349 eller något sånt.