Hur går det för dig saftis, var länge sedan jag såg dig skriva. Du måste ha gått ganska långt nu? Gjort RUL ännu?
Jag är lite dålig på att skriva ja... men jag läser :)
Det går bra- går in i v. 17 imorgon.Mår oförskämt bra. RUL 10/4, så det är några dagar kvar tills dess.
Blev en liten tjej klockan 00.04 med akutsnitt, vi mår alla bra, bortsett fr att jag är orörlig, men lever iaf. Efter fyra dagars latensfas, två epidural som inte funkade samt inte lustgas heller var det bara kvar att plocka ut henne, var på vippen att de sövde mig, bedövningen verkade inte heller ta som den skulle först.
Vilken kärlek!
Dag och natt: Tack fina du! Hennes skallben var inte utvecklat som det skulle så hon skulle aldrig har klarat sig :( Idag har tankarna varit blandade.... Har faktiskt kunnat blicka framåt nu och förhoppn.vis blir det ett syskon längre fram. Hoppas du och magen mår bra. Snart dags för att se pyret igen :) Kram
Hej på er tjejer!
Får jag också hänga har inne med er? Jag är nu gravid i vecka 18 (17+0) och har 4MF bakom mig (2 v5, 1 v8 o 1 v9) under 3års tid och hoppas verkligen att det ska gå vägen den här gången. Hörde hjärtslag idag så det känns betryggande för en så orolig själ som jag när det gäller detta. Sen så har jag ca 2veckor kvar till rul.
Självklart! Hemskt välkommen!
Jag är i v. 19 och har tre missfall (under drygt ett års tid) bakom mig... Har RUL nästa vecka:)
Jag flyr ovädret och åker en vecka till solen! Tidigare i veckan såg vi ett perfekt embryo med pickande hjärta! Så nu finns ju förutsättningarna för bäbis i november!
Kram!!