Inlägg från: Saftmedbulle |Visa alla inlägg
  • Saftmedbulle

Plus igen efter mf/ma

LisaVäntar skrev 2012-04-07 10:17:26 följande:
    Glad påsk på er!
    Vi fick åka in akut igår, fick ont i bara höger sida! Fick se en liten mini med pickande hjärta, i rätt storlek och på rätt ställe! :) det som gjorde ont var förmodligen en cysta på höger äggstock, lättad! Nu ska jag bara njuta!!
    Tycker jag du ska göra! Vad skönt att allt var bra!
  • Saftmedbulle
    Javisst skrev 2012-04-10 15:53:11 följande:
    Lisa, blev det något ytterligare ultraljud idag eller kände du dig tillfreds efter ditt förra?

Saftis, läste i en annan tråd att du haft ett lyckat RUL - grattis!!

Visst är det ngon nu som också närmar sig RUL-tid?     

På fredag ska jag till BM igen då magen inte hade växt på två veckor. Jag tycker det känns som om hon har sjunkit och det är säkert därför magen inte växt och i hemlighet önskar jag att magmåtte fortfarande är samma så vi får gå på ultraljud och se på henne igen Drömmer Men sjävklart är jag glad och nöjd så länge allt ser bra ut!
    Tack! Känns underbart! Håller tumme för fredag!
  • Saftmedbulle
    Den lilla M skrev 2012-04-11 07:35:15 följande:
    Jag har rul nästa fredag, känner mig sjukt nervös inför det. Är 18+0 idag och har inte känt den lilla röra sig ännu
    Du ska se att det går bra. Jag är i v. 20 och har fortfarande inte känt något... Tarzan var hur livlig som helst på RUL: et igår och det är vanligt att man kanske inte känner förrän v. 22-25, så försök ha is i magen, om det går. Pepp! Håller tumme för dig!

Lisa: Vad skönt att du blir så omhändertagen!
  • Saftmedbulle
    KMW skrev 2012-04-11 17:32:22 följande:
    Odd; teststrecket var starkt, men inte lika starkt som kontrollstrecket.
    Får helt enkelt vänta tills imorgon bitti och testa med ett CB på morgonurin.
    Ska hålla tummar för ett plus!
  • Saftmedbulle
    KMW skrev 2012-04-13 10:52:08 följande:
    Finfint Odd. Jag ska köpa ett till test idag som jag tänkte ta på måndag. Larvigt egentligen då förra testet var starkt, men det ligger ju också nån slags tillfredsställelse i att se det där plusset träda fram... ;) Det var faktiskt maken som föreslog att jag skulle testa igen nästa vecka, för att bekräfta liksom.
    När var det du hade bf? 12 december fick jag fram. Tänk om det skulle bli 12-12-12...
    Hi, hi... annars får du väl knipa ;)
  • Saftmedbulle
    KMW skrev 2012-04-14 14:42:30 följande:
    Okej, nu är det officiellt. Jag har redan börjat nojja. Jag känner mig inte ett dugg gravid och önskar att jag kunde minnas när jag fick symptom förra gången.
    Tycker redan att tiden går vansinnigt långsamt och fattar inte hur jag ska klara att vänta tills det är dags för ul.
    Å då är det bara två dagar sedan jag plussade. Så bra tålamod har jag...
    Låter HELT normalt... Pepp! Grattis till plus!
  • Saftmedbulle
    Dag och natt skrev 2012-04-17 09:36:04 följande:
    Inga bilder blev det men allt såg BRA ut!!! Han tittade jättenoggrannt in i minsta blodkärl och förgreningar, allt allt allt. Han är så bra, förklarar allt för oss! Phu!! Jag tror det är en pojke men frågade inte. Såg mkt misstänkt ut när han tittade mellan benen Åh vad jag är avslappnad nu...
    Braaa! Grattis!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma