Plus igen efter mf/ma
needtobreathe skrev 2011-01-08 23:01:22 följande:
Hahaha!! ;D Du e rolig du. Massa tjocka magar i en ring.. jag har ju ingen tjock mage så ja klarar mig nog ;) Träffade en tjej som jag inte träffat sen jag va i v 16 idag.. hon ba "Men.. du har ju inte gått upp nånting, o de syns ju knappt! Hur gööör du?" Haha! Jag ska gå en privat profylaxkurs, vet inte va de hette.. men fick de i julklapp av mamma! :) Blir nog skoj! :D Komma ut o göra nånting liksom!! ;) Japp, jag har tränat me PT en del ;) De e skitbra!
Haha, ja låna min pappa du.. inga problem! ;) Han e så snäll så! De blir min tredje bil jag får av honom haha! Den jag har nu fick jag för 5 år sen, när ja tog körkortet.. innan de fick ja en bil o övningsköra i.. o nu denna! Han har hjärtat på rätta stället! :) Ne men han vill att ja kör en säker bil, o inte säljer den ja har nu o köper en kombi som e 10-15 år liksom.. så resonerar han o de är väl klokt! Glad överraskning om inte annat! Och han köpte en ny bil till sig i somras, men den tog mamma över.. så nu står hennes volvo s70 bara hemma, så den ska min man ta över istället, o så ska pappa ha en ford mondeo st220!! De är deras sportmodell.. så sjukt snygga o härliga o köra! Avis! Kanske lånar den istället hahahaha ;)
Men, jag har inte sett de här me blodsockret.. var de högt eller? Eller ja, de sa du ju.. men hur högt? När togs de?