Happiness skrev 2010-12-29 22:12:45 följande:
Är så nyfiken ( och lite orolig) för hur de gå rmed tjejerna som fått barn. Tänker på Lallan Rontgen och bjornis (och om jag glömt någon) 2barns mamma och mabaja är ju med oss hela tiden

...Haha! Härligt!
Idag har vi varit och sett Megamind helt OK film....men det verkar som vi åkt på något magvirus. Alla är lite smågröna i ansiktena...säkert någon kass julmat. Så vårat nyårsfirande blir nog väldigt begränsat....mycket raketer dock pojkarna ser framemot det.
Mabaja...jag tycker absolut du ska gå ditt tillsnoffsad och vacker..med din lilla fina flicka. Tror snarare folk kommer fråga sig hur man så snabbt efter en förlossning kan se så bra ut.
Vill passa på att önska Påvägmot, gemig och Kajsa-lisa....LYCKA TILL!!!!! Vem vet nu kan det ske när som helst....ODD eller någon annan duktig list-tjej.....finns det någon gissnings lista på Kajsa-Lisa och gemig? Något jag missat?
Visste hela tiden att du heter Carina (2barns) eftersom jag läste för längesen (mallig)om ditt stora mirakel i en tidning

.
Ska göra så gott jag kan! ;) TACK för dina fina ord!
Idag har W fått sin första vaccinering och den har inte varit rolig! W har sovit 20 min sen 12 och skrikit konstant sen 15! Det var ungefär då hon blev glansig på ögonen så fick lite alvedon!
Sen nu på kvällen fick hon sin första ersättningsflaska, jag har börjat sina och kommer inte kämpa för att få upp produktionen då min svamp på brösten kommit tillbaka. En vecka slapp jag den men nu, en kamp på nio veckor fortsätter!