Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Marlyn skrev 2011-02-22 08:43:43 följande:
    1,5 timme kvar! Hjärtat bultar och jag är sååå nervös!
    HjärtaDet gör bebsien hjärta också
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Hahaha jag gråter av skratt min lilla EliasHjärta
    Han rör på hela kroppen när han ligger på golvet på en filt och han vara skrattar och jollrar när jag sjunger efter hans favorit sång

">

• 3 barns mamma84

">

den fungerar också
    Får en glad kille men så fort muken tar slut blir han lessen
  • 3 barns mamma84
    kajsalisa skrev 2011-02-22 15:51:20 följande:
    2barnsmamma; Ted tittade som förtrollad på Imse. En annan personlig favorit är annars Arne Alligator. Kolla det på youtube om du inte sett det förut. Superkul tycker jag, men jag är ju ganska barnslig... ;)
    Då är du inte ensam
  • 3 barns mamma84
    Marlyn skrev 2011-02-22 13:02:17 följande:
    Hej flickor!

Har varti på VUL nu. Man såg en boll på ca 7-8mm med en kometsvans efter sig och något som såg ut som en blodansamling.

Jag litar på magkänslan så jag frågade BM vad hennes magkänsla sa:
    -"Jag skulle tro att det är början till ett missfall.", men hon kunde inte svara säkert så jag fick en ny tid till VUL, ska dit på fredag nästa vecka.

Hon sa ju även att det kan rätta till sig och bli en perfekt liten bebis, men jag tror tyvärr inte att det blir så, får se om 10 dagar.
    Nej Nej Nej varför skulle detta bli såhär förRynkar på näsanHåller tummarna att allt är förtidigt.
    Men du blöder väl inte nu ?
    Eller har du fått ut allt om det nu var mf du fick.
    Men fan detta skulle verkligen inte hända.
    Nu villl jag göra dig glad OM detta nu skulle vara mf du fått så betyder det inte att det tar längre tid för dig att bli gravid igen utan det kan redan slå till igen när du blött det du ska och ägglossningen kommer så ha sex sen.
    Men just nu är det jobbigt men vi håller alla här tummarna att det var för tidigt och att hon bara hade fel.
    Hjärta
  • 3 barns mamma84
    telgebo:
    Varför ska du tycka synd om dig vi pratar med varandra och ingen är utanför här alls.
    Men kan kan likom inte vara hel tiden likom.
    Sen har vi hängt här ihop längre tide och vet vilka vi är.
    Din fråga träning helt OKJE du kan till och med springa om du skulle orka.

Marlyn:
    *lessen mun*
    Du får ro om din sambo och bi får se vad som vissar er om 10 dagar.
    Sen om det skulle vara mf så får ni bara göra sängen beräddHjärta
  • 3 barns mamma84

telgebo:

Varför ska du ta illa upp om ingen svarar dig ?
    Snälla ibland har man inte tid likom.
    Mna gör det bästa man kan.
    När jag kommer in här läser jag några sidor och svara det jag kan själv.
    Jag känner mig aldrig utanför i denna härliga flick gäng för alla dessa söta kvinnor är mina vänner och vi har hängt ihop här länge.

• 3 barns mamma84
    Marlyn skrev 2011-02-22 18:52:25 följande:
    Jag har haft mens nu i 7 dagar, den är på väg bort.
    Jag har fortfarande bebisen i magen, men tydligen såg det underligt ut och skulle förmodligen sluta i mf.
    Så snart börjar jag väl blöda igen och får ut min lille och får hålla den (igen)... många kan tycka att det är äckligt att hålla säcken/fostret vid mf... men för mig är det att säga hejdå till ännu en familjemedlem som vi inte fick behålla...

Vi får helt enkelt se vad som händer.
    GråterVet exakt vad du känner och går igenom det gör vi alla här men gumman ett ljus kommer ingen uppSoligoch sen blir du gravid igen.
    Se det posetivft din kropp fungerar men att den lillan inte kunde klara sig men du kommer gå en ny liten där inne.
    {#emotions_dlg.flower}
    Jag kan tänka på mitt MA fortfarande att höra ''blums'' ljud i toan var ass jobbigt och se den ligga där var hårt men se jag blev gravid igen min Elias var den vi väntade på.

Igår sa jag till sambon varför jag alltid får pojkar på skoj då han kissade på mig och sambon svara mig något jag inte var berädd på alls att höra ''Vi skulle ha fått en flicka om hon inte skulle ha dött'' jag blev paff

Nu ska du bara vänta 10 dagar vi få se vad dom säger dåHjärta
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-02-22 19:08:10 följande:
    Jag har det jobbigt bara, jag har skrivcit om det i andra tråden och en hel del här. Vad menar du med att vi hängt här l'nge och vet vilka vi är? Så om man är ny så kan man inte förvänta sig svar då eller vad?

Träningen ska jag ta det lugnare med, trappat ned med ett pass mindre i veckan, springa är inte aktuellt, jag tränar pilates och så styrka och kondition och så sysslar jag med mindfulness under hela träningen, vara i nuet som är väldigt svårt speciellt nu.
    Vad skriver du jag fattar likom hälften du skrev.
    Jag sa vi har hängt här ett längre tid och vi vet vilka vi är ingen ska känna sig utanför.
    Varför känner du dig utanför ?
    Ibland har man inte tid att svara eller kan men vet inte vad man ska skriva just om det man fått svar om i tråden.
  • 3 barns mamma84
    Muffe skrev 2011-02-22 19:10:10 följande:
    telgebo, ta inte illa upp för att alla nte hinner kommentera alla dina inlägg.

Jag skrev för nån timme men men utan svar, men så är det... däremot ställer jag nu frågan igen när många är inne här.

jag har yrsel och har lite ont i huvudet, samt att det trycker lite i bröstet och jag är TRÖTT. Ska jag gå och lägga mig eller vad gör man?
    Hur trycker det till ?
    Får du mer slag än innan ?
    Du ska ta något att dricka nu och lyssna på dit hjärta om du blir obehagligt kontakta sjukhuset !!
    Hjärta
    Inte bra alls det du skrev gumman
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma