Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-02-19 23:17:58 följande:
    Inte vad jag vet. Men ibland så tror man sig vara gravid men testar negativt och så är mensen sen bara och man tar det som sen mens fast man är gravid kemsisk graviditet heter det.

Som tex en gång så fick jag jättekonstigt positivt CB fast det var nog inte positivt, dagen efter testade jag begativt på vanligt CB och digitalt. Jagficks en mens och det var en konstig mens, med jätteont 1 dag och jättemycket blod och sefdan knappt ingenting i 2 dagar och sedan inget alls en halv dag och sedan störtblödning mörkrött och småklumpar, det kan ju ha varit ett MF fast jag inte vet.

Men det jag känner till är ett MA och det räcker fullt tillräckligt.
    Jo sant så.
    Jag har aldrig haft mf men om jag skulle ha det skulle jag inte mer så illa och tänka på det så mkt men då skulle det vara om jag inte set ett + för när man ser ett + på stickan så vet man när man blöder
    Men ett ma shit än idag tänker jag på det
    Men sen får man vara glad att man blev gravid direkt efter mensen slutgång

Är du gravid nu ?
    Har du BF
    24/10 ?Gravid  
    Haha en jul bebis ju .. du menar väl 11 ?
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Ah typist mig jävla glasögon haha jag tänkte fel du har BF i okt ?

• 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-02-19 23:32:29 följande:
    Såklart jag är gravid, har du inte läst alla mina inlägg här inne tycker det framgår tydligt i dom att jag är gravid.

Väntar man en julbebis så har man senaste mens i mars och där är vi inte än, jag väntar barn i oktober, den 24 oktober och går in i v.5+0 om ca 25 minuter.
    Oktober bebis ja juste där ser man
    Så roligt
    Hur känner du och pappan nu om en bebis ? spännade va vad säger sykonen ?
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-02-20 00:00:14 följande:
    Syskonen vet inte än och det är en annan pappa och han har inte svarat på mina mail så jag vet inte hur han tar det Det var inte direkt planerat och vi är inte ihop heller. Vill inte prata så mycket här inne om det, inte än iaf.

Jag är ledsen, blivit påhoppad i en tråd och känner mig låg. Svårt att sova.
    Var har du blivit påhoppad ? inte här va
    Det är inte lätt här i livet så länge man inte gör något själv så.
    För jag hoppar inte på folk utan anledning men många här vet jag vilka som är.
    Är du inte ny här inne ? har inte set dig innan :-/ eller ?
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-02-20 00:16:05 följande:
    I en annan oktober tråd där det påstås en massa skit så ledsen, inte här absolut inte. Skrev att jag kände mig osedd och ficj´k svar att du sök på dålig sjävkänsla så får du upp en bild på dig.Jag anmälde det men det känns inte bra att gå och lägga sig och nån spyr galla över en i en tråd, funderar på att anmäla det jag skrivit där så att det tas bort så ingen kan läsa det imorgon.

Jag har hängt här i 1 vecka nu sedan jag plussade så jag är rätt ny.
    Ah okej men fy så dåligt.
    Ja jag vet hur du känner dig .. jag blev själv påhoppad av en otrevlig diva här från FL och ja henne anmälde jag många ggr och hade fl bakom mig haha om jag bara vet vem hon är så är det något mellan mig och henne. Misstänker hon är här i fl igen.
    Tänk att folk aldrig lär sig.
    Men man ska passa på det man skriver själv för man vill ju inte bli påhoppad av något man själv också har skrivit .
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-02-20 00:26:44 följande:
    Så nu har jag anmält mina egna inlägg så jag hoppas dom tas bort inatt så inte hela tråden behöver läsa det, men blev så ledsen att få skit .

Du har också råkat ut för det? Vad hände?

Måste snart sova. ska gå på toa nu för vilken gång i oodrningen har jag tappat räkningen, kissar sjukt ofta och sedan ska jag släcka ner här och logga ut. Fryser som en tok gör jag och har gjort hela dagem. Nån som vet varför man fryser så mycket ibörjan av graviditeten? Går det åt mycket energi elle vad?
    Fryser och svettas haha och kissar fyfan och ja flytningarna hahaha men jag älskade att vara gravid iaf
  • 3 barns mamma84
    Längtan efter liten skrev 2011-02-20 09:47:35 följande:
    blir man sydd UTAN bedövning? ooooh shit! Då hoppas jag att jag slipper bli sydd denna gången också..
    Nej det blir man inte man passar på att fixa allt medans mamman har lokalbedövningen
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-02-20 10:03:06 följande:
    Jag är katastrof i magen, jag är så lös och när jag torkade mig så jag ljusrött blod och fick panik och ont i magen direkt, men där var där bak. Fy vad rädd jag hann bli och är fortfarande. Det ondai magen har gått över. Man varför är jag så lös? har inget minne av att jag var så här katastrof när jag var gravid för utan förstoppad från start.
    har du hemorojder ?
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-02-20 10:18:13 följande:
    Nej, han frågade några minuter efter vi hade haft sex om jag åt p-piller och jag svarade nej det gör jsg inte. Han sa inget om det.

Vi har inte haft kontakt efter det, jag var inte hjans typ som han så fint sa till mig, men ligga med mig gick tydligen bra och nu tycker han att jag ska abort annars är jag helt sjuk i huvudet för han vill inte ha nåt med mig att göra skrev i ett mail till mig inatt.
    Skit i honom !
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-02-20 10:27:41 följande:
    Kan ju inte det, måste ju berätta vem pappan är när papprena ska skrivas på och jag vill inte höra av nån myndighet att jag har ignorerat honom och gjort fel. Jag har tom glömt hans namn då jag trodde att jag och han aldrig skulle behöva ha kontakt nåt mer då han sa att vi hade inget att tillföra varann och jag inte var hans typ, för blyg enligt honom.
    Vet vad du går igenom
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma