Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Oroa er inte över vikten tjejer. Ni tappar den så småningom med amning och barnvagnspromenader. Har ni tur är ni tillbaka på matchvikt efter bara några veckor. Jag gick upp 13-14 kg och efter tre veckor var allt borta. Det kan gå snabbare än man tror...

• kajsalisa

Heja Elias!!! Duktiga, duktiga killen!!

Happi; wow, nu är det nära. Jag bangar inte på det där med föräldrakooperativ. Jag kan jobba där heltid, det är lugnt... ;)

Jag måste också få hålla med dig Sofy. Laban äger!! ;) Är inte så mycket för det där puttenuttiga, ens om jag hade fått en tjej. Får jag en tjej någon gång blir det nog mer tuffa kläder tror jag, och rosa lär nog lysa med sin frånvaro i garderoben, såvida barnet inte misstycker förstås....

• kajsalisa

Bra Telgebo. Det är helt ok att vara orolig och ledsen, så länge det inte går ut över andra i tråden. Nu kör vi full fart framåt tycker jag.
    Kram på dig!!

• kajsalisa

Förklara för mig som är ny på det här. Vad är det för förskolor ni pratar om, och vad är skillnaden? Jag vet ingenting om sånt där...

• kajsalisa

Vet inte riktigt vad jag ska säga Marlyn mer än att jag känner för dig. Hoppas att allt löser sig till det bästa.
    Kram kram

• kajsalisa

Tänker på dig Havsklippan. Förstår inte hur du orkar vara så stark?! Precis som flera andra här så ser jag fram emot dagen jag får läsa att du har plussat igen.
    Tack för att du delar med dig av dina upplevelser.

Kram!

• kajsalisa
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-23 15:20:22 följande:
    Odd här i tråden hahaha vet jag fan jag är 2 barns mamma hostar 3 barn haha
    Jag är carina och är 26år
    Vem är du då svarar tillbaks
    Åh, kul idé 2barnsmamma. Glad 
    Fler som vill avslöja sig? Vet att vi bestämde tid och datum i förra tråden då vi visade foton på oss själva, alltid kul att få veta lite mer.
    Jag är Karin och jag är 31 (hm.... 32 imorgon)
  • kajsalisa
    Happiness skrev 2011-02-23 15:40:56 följande:
    Grattis i förskott Kajsa-Lisa! Ifall jag får en hjärnblödning imorgon. Nalle

Jag heter Maria föresten 40 år gammal (gillar rikigt att trycka på det där gammal...så jag kan åjja mig med gott samvete i tråden)

Ska se om jag kan hitta trailern.....perfekt tajming lite ammning, kaffe och ODD-TV! . Underbart!
    Tack. Å tack Marlyn!
    Hojta om du hittar trailern. Jag vill också se....
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma