Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Oj va spännande Happi. Har läst dåligt i tråden idag, men har förstått att det kanske händer grejer. Coolt!!

• kajsalisa

Lycka till imorgon Telgebo! Nu ska jag passa på och sova när lillen sover.
    God natt alla!

• kajsalisa

Va skönt Telgebo. Grattis. Hoppas du känner att du kan slappna av lite nu så att du mår bättre.

• kajsalisa

Skönt Happi. Då kan du pusta ut lite...

• kajsalisa

Älskar den dryga attityden MCT. Sitter här och småflinar när jag läser... ;)

• kajsalisa

Klart jag skulle älska dig MCT. What's not to love? ;)

• kajsalisa

Sötfilur; du får göra som du vill med kläder, men det är rätt smidigt med deras skjortor. Dom är mjuka och sköna, lätta att knäppa upp och framför allt behöver du inte oroa dig för att grisa ner dom, för det kommer du med största sannolikhet göra. Å dessutom slipper du tvätt. ;)
    Men du kan ju vänta med att byta om tills senare i förlossningsskedet om du vill...

• kajsalisa

Livet ändras helt klart när man fått barn, hur goda föresatser man än hade om att allt skulle förbli som vanligt.
    Den första månaden ungefär tyckte jag var tuff, för allt fokus ligger verkligen på bebisen. Bara att kunna sitta ner och äta middag tillsammans är ett äventyr. Men... Det blir lättare och lättare och efter ett par månader, där vi är nu, börjar det faktiskt kännas lite som vanligt igen.
    Vi planerar tex en solresa i sommar, tillsammans med ett annat par vars dotter är lika gammal som Ted. Enda skillnaden från våra tidigare resor är att vi nu reser charter och kommer köra på all inclusive, bara för att förenkla så mycket som möjligt. Å vi är INTE typiska charterresenärer, men hellre det än inte resa alls...

• kajsalisa

Haha, jag har inte ett minne av när min bh åkte av, eller när dom knäppte upp skjortan, men när Ted kom upp på bröstet var det i alla fall gjort. Fast jag sniffade ju lustgas i 14 timmar, så det är kanske inte så konstigt att minnet är lite suddigt... ;)

• kajsalisa

Näe vet du vad Mabaja. Det minns inte jag heller...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma