Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hänger på Färnevik...
    Så, jag är alltså Karin, 31. Bor i en härlig vindslägenhet i centrala Göteborg tillsammans med min australiensiske make. Gift sedan 1 1/2 år och har nu Ted, 6 veckor.
    Jobbar som idrottslärare på en internationell fri/privatskola när jag inte är mammaledig.
    Har spelat fotboll hela mitt liv, men nu endast på korpnivå med dom andra tanterna... ;)
    Det var en snabb sammanfattning om mig!!

• kajsalisa

Stort grattis Safiree. Jag minns dig också...

• kajsalisa

Oj oj Sugar vad du gör mig nyfiken. Lova att berätta så snart du kan...

• kajsalisa

Sofy, när mitt vatten gick sipprade det också bara, så du bör nog åtminstone ringa och prata med förlossningen. Lyssna nu på alla förnuftiga kvinnor i den här tråden... ;)

• kajsalisa

Skönt att du är hemma nu Sofy. Lova att du tar det lite lugnt nu så att Devin stannar där inne åtminstone en månad till?!
    Kram på dig!

• kajsalisa

Sofy: Som flera tidigare har nämnt så behöver inte vattnet gå förrän det är förlossningsdags. Dessutom så sa min bm att fortsätter kroppen att producera nytt vatten så länge moderkakan sitter kvar.

Påväg: Härligt att se dig. Det var länge sen. Hoppas allt är bra!

Sugarrush: Spännande fast lite läskigt. Fast oooh så bra att dom håller stenkoll på dig.

Kram till er och alla andra!

• kajsalisa

Alltså, ni får låta bli att skriva så förbankat mycket idag. Jag har inte tid att hänga på FL hela dagen... FlörtTungan ute

• kajsalisa

Sötfilur; jag köpte tvättlappsvarianten av handdukar på Ullared och använder dom som kräkshanddukar. Japp, Ted är en liten kräkaräka.
    Sen har jag, som Happi skrev, gamla handdukar på skötbordet...

• kajsalisa

Sötfilur; Märket mamalicious finns också i nätbutiken lovelymama på nätet. Kolla där!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma