Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Lycka till idag Marlyn!!

• kajsalisa
    MCT79 skrev 2011-03-04 09:11:45 följande:
    Hörrni jag insåg nått skoj idag... jag är i den veckan som det ÄR vecka... fan vad praktiskt! Plättlätt att kolla i kalendern, "jamen vecka 25 är jag i v25..." haha!
    Listigt! Skrattande
  • kajsalisa
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-04 09:47:34 följande:
    Dags att vara lite Ego ja just nu känner jag att någon lastbil kört över mig helt och hållet Jora jag lever men känner mig så död i kroppen.
    Har grymt ont i halsen slemmig och känns bara urk att bara tänka på att ta en cigg ''gråter floder'' och ska nu försöka få i mig en kopp tee .
    Och huvudet spänns och snoret rinner men ÄN är jag inte täppt men det lär ju oxå komma.

Idag är det också begravning men jag känner att nej jag fick 2 st sista knakningar på dörren i går så jag känner att hon har nu sagt farväl.
    Blommor har jag varit med om att köt som kommer att läggas över hennes kistaGråteroch jag hoppas nu att hon får en god frid.
    Åhej åhå, verkar som att någon behöver en kram idag. Jobbigt att känna sig hängig OCH ha allt jobbigt med begravning och allt hängande över sig.
    Försök ta en dag när du bara tänker på dig själv (så gott det går med tre barn) så mår du säkert mycket bättre imorgon. Drick, ät och vila.
    Kram på dig!
  • kajsalisa

Shit brudar... Har varit ute några timmar och jag skojar inte när jag säger att det tagit mig en timme att läsa ifatt. Ganska underhållande måste jag säga. Värre än värsta såpan juh.
    Orkar inte lägga mig utan ojjar mig som en gammal tant istället och säger "jag säger då det".

Marlyn; beklagar stort dagens tråkiga besked.

Sofy; hoppas allt går bra. Uppdatera oss så snart du kan. Kram

Småland och Pinklove; med eller utan bowlingskor så hoppas jag att det är eran tur snart också...

• kajsalisa
    needtobreathe skrev 2011-03-04 18:08:54 följande:
    Jag ligger här me ctg kurva nu, o herreguuuud va dom skriker från andra rum!! Snart lägger ja benen på ryggen o drar härifrån.. låter inge kul o föda barn ;)

Bltr; 100/80 (högsta undertrycket hitills)
    Temp, 36,7
    Urinsticka; blank
    Lyssna inte på dom andra Sofy. Hur man upplever förlossningen har väldigt mycket att göra med vad man har varit med om tidigare i livet, om man är van vid smärta eller inte. Har ju läst tidigare att du har varit skadad en del i samband med ditt skidåkande osv så du kommer klara det galant.
    Visst gör det ont, superont faktiskt, men det är en jäkligt cool upplevelse. Jag tyckte att jag hade bedrövligt ont, med en lååång förlossning, men jag varken grät eller skrek, och det kommer inte du heller göra.
    Kram på dig
  • kajsalisa
    needtobreathe skrev 2011-03-04 18:15:33 följande:
    Nejnej!!! ;) Haha jooo!!
    Heja Sofy!
  • kajsalisa
    telgebo skrev 2011-03-04 18:20:20 följande:
    Nu måste jag få ett svar på 2 frågor av olika karaktär

1. Vem sprider ut mitt förra nick?

2. När visar CB digital  gravid 3+? Redan 20 dagar efter sexet eller? gravid 3+ bertyder ju att man är i v.5 minst eller hur? 12 dagar senare gör jag VUL och då borde jag ju vara i v.7 så jag fattar ingenting hur det då kan vara för litet och ingen hjärta slog som bm sa och så känner jag mig nada gravid idag, tycker det borde kännas mer för jag har mått skrutt dom andra gångerna i den här veckan.
    Att du var samma person som någon annan som brukade hänga i ursprungstråden för ca ett år sen listade jag ut på alldeles eget bevåg bara några dagar efter att du kom in i tråden. Dels pga vissa saker som du skrev och dels på ditt sätt att skriva. Det kändes bekant direkt och om du minns så frågade jag dig rakt ut i tråden för några veckor sedan om du var samma person, men du svarade aldrig.
    Det finns ju ett helt gäng tjejer i den här tråden som var med på den tiden också, så om jag lyckades lista ut det så finns det säkert andra som har gjort det också.

Angående CB digital så kan jag tyvärr inte hjälpa dig, för jag har aldrig använt dom själv. Har kört på såna där gamla hederliga test bara. I mina öron låter ju 3+ precis som 3+, dvs att det kan vara allt från 3 veckor och framåt, men det är bara en teori som jag inte har några belägg för. Måste väl stå förklarat i bipacksedeln, eller?
  • kajsalisa

Nåt bra på tv ikväll eller ska man sitta klistrad vid datorn och vänta på uppdateringar från Sofy?
    Ensam med lillen ikväll då mannen är ute och firar att han blivit pappa med sina vänner...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma