Plus igen efter mf/ma
Grattis Kjaam. Vilka härliga nyheter!!
Grattis Kjaam. Vilka härliga nyheter!!
Tittar in en sväng såhär på kvällskvisten. Har inte skrivit på ett par dagar men läst allt.
Nån som hört från Sofy senaste timmarna?! Devin verkar vara en liten rackarunge redan innan han kommit... ;)
Åååh, vilka fina bilder Odd...
Fiiin kille 2barnsmamma!!
2barnsmamma; jo tack, vi mår bra. Ted ligger på min arm och tar en tupplur just nu. Så söt. Mamma är helt såld!!
Imorgon ska vi två ta bilen 34 mil från Göteborg till Norrköping för att hälsa på min familj. Mannen jobbar ju i alla fall och i Norrpan är syrran också mammaledig och pappa är pensionär, så det blir mysigt. Håller tummarna att Ted sover större delen av resan, annars blir det tufft att köra...
Hur mår du och familjen?
Det låter som en mysig kväll 2barnsmamma. Snäll svärmor!!
Jo, det är en lång biltur vi ska göra, men jag sticker när jag tror att det är dags för långsovning för Ted och hoppas att han sover så länge som möjligt. Sover han så kör jag utan att stanna, annars får vi se.
Vi körde samma sträcka för 5 veckor sen och på vägen dit fick vi göra ett stopp, men på vägen hem sov han hela vägen...
2barnsmamma; precis, stannar och ammar och byter om jag behöver.
Angående att sitta i babyskyddet så säger alla olika. Min BVC-sköterska sa att dom ABSOLUT inte ska sitta längre än en timme åt gången, medan syrrans BVC-sköterska sa att man kan räkna med att bebisar säger ifrån om dom har det obekvämt. Jag har också hört att två timmar skulle vara någon slags gräns. Alla säger olika...
Vi reser väldigt sällan långa sträckor, å då tror jag inte att det är nån fara för deras små ryggar. Annorlunda om man reser långt en eller flera gånger i veckan kanske?!
Nä, så länge han sover passar jag på att köra... ;)

Lycka till Sofy. Hälsa Devin. ;)
Sofy; men då kan du väl killa honom lite under fötterna iaf och hälsa från mig? Eller buffa lite på honom? ;)