Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Heja Pinklove!!!! Väntar spänt på uppdatering!!

• kajsalisa

Ja du Mabaja, det kanske blir snart igen, vem vet?! Vi har väl mer eller mindre bestämt att satsa på nummer två andra halvan av 2012 eller ev tidigt 2013 så vi kanske får följas åt i nästa graviditet också... :)

• kajsalisa

Så kul det vore om flera av oss fick följas åt igen?! Jag tycker att det är svårt att veta när man ska börja försöka dock. Hittills har vi varit superfertila och blivit gravida på andra försöket båda gångerna, men det är ju ingen garanti för att det blir så igen och har man otur kanske det blir missfall igen. Vem vet?

• kajsalisa

Hm... Håller med Sötfilur. Var är Sofy? Å var i hela friden är Happiness? Jag börjar bli orolig på riktigt nu...

• kajsalisa

Cat; Vi vågade oss på lite mys för första gången i helgen faktiskt. Det gick bra, men vi tog det väldigt försiktigt. Kände av lite där jag blev sydd...

• kajsalisa

Hatar att jag inte kan se foton när jag surfar via FLs app....

Sötfilur: har svarat dig angående inlägg i andra tråden.
    Ang sex... Förvisso har vi bara gjort det en gång sedan förlossningen, men det var inget slappt så långt ögat kunde nå. Snarare tvärtom. Nästan lite som att förlora oskulden igen tyckte jag...

• kajsalisa

Lycka till idag Telgebo. Det kommer säkert se jättefint ut!

• kajsalisa

Alltså tjejer, nu när vi ändå är igång och pratar skor så behöver jag hjälp. Söker med ljus och lykta efter ett par helt vanliga naturfärgade pumps. Sååå användbart. Problemet är att jag inte vill ha 9-10 cm klack utan kanske typ 6 cm å så skulle jag vara glad om dom inte kostar 1000 kr. Några tips? Tycker att jag har kollat överallt...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma