Plus igen efter mf/ma
Underbart Happi!! Som vi har väntat och undrat. Så skönt att det gick så bra den här gången. Är superglad för din skull!! Stora grattiskramar!!
Underbart Happi!! Som vi har väntat och undrat. Så skönt att det gick så bra den här gången. Är superglad för din skull!! Stora grattiskramar!!
MCT; lider så fruktansvärt med dig. F-n va livet är orättvist ibland. Varför kan det inte bara få vara enkelt? Önskar att det fanns mer jag kunde göra för dig. Ord känns så patetiskt otillräckliga...
Jag tror att läget är lugnt Sugar. Dom ligger som sagt så skyddade därinne. Förstår din oro dock. Jag ramlade och landade på magen när jag var gravid och blev förstås jätteorolig. Ringde in och fick komma på kontroll direkt, men allt såg fint ut. Nu ligger plutten bredvid mig i sängen och fiser... ;)
Stor kram MCT. Ska tänka på dig imorgon!!
Men fy 2barnsmamma. Så fruktansvärt tragiskt!!
Alla mina tankar går till dig gumman!!
Kram
För er som inte redan har sett dessa bedårande tvillingpojkar så rekommenderar jag att ni klickar på länken nedan. Ljudet på datorn måste vara på...
Funkar inte länken så kopiera den och klistra in i webläsaren.
http://video.se.msn.com/watch/video/twin-babies-have-a-conversation/1jjnuh7c3
Ja, den ena snackar på och den andra skrattar och verkar mest bekymrad över att han saknar en strumpa...
Sugar; Ted låg hela tiden mellan 130 och 145 i hjärtslag, så på honom stämde det...
Hej tjejer. Tänkte bara titta in och säga hallå. Spännande grejer på g ju.
Jag är inne varje dag och läser men är dålig på att kommentera.
Här hemma är allt lugnt. Ted ligger i vagnen och sover och jag står lutad mot en husvägg och njuter av vårsolen.
Ted är stora killen nu, blir tre månader på lördag. Nog för att nyfödda är söta, men det är så himla mysigt nu när han är mer "en person" och ler och sprattlar och "pratar".
Snart är ni också där.
Kram på er alla!!
Tack Sugarrush!
Mannen kommer från Melbourne. Har du varit i Australien?